HomePod z rekordem sprzedaży wśród smart głośników
Największym koniem pociągowym Apple jest oczywiście iPhone, ale inne produkty, chociaż nie przynoszą takich zysków, też osiągają sukcesy.
Apple Watch to najpopularniejszy zegarek – tak, zegarek, a nie tylko smartwatch – bo Apple sprzedaje go w większych ilościach niż wszyscy szwajcarscy producenci razem wzięci.
Podobnie jest ze słuchawkami, Apple AirPods wraz z marką Beast odpowiadają za ponad 40% rynku słuchawek bezprzewodowych.
Teraz podobnym sukcesem może pochwalić się głośnik HomePod. Według danych NPD Group pre-ordery na nowy głośnik Apple były wyższe niż cała sprzedaż wszystkich innych smart głośników razem wziętych, wyłączając z tego grona Amazon Echo Dot. Przy czym Amazon Echo Dot to produkt z zupełnie innej, dużo niższej półki cenowej.
To spory sukces, biorąc pod uwagę, że aktualnie HomePod sprzedawany jest tylko na trzech rynkach – w USA, Australii i Wielkiej Brytanii – a o rozszerzeniu sprzedaży na razie nie słychać.
Nasz test HomePoda przeczytacie już jutro w nowym numerze iMagazine.
źródłowww.npd.com