Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Dwa nowe spoty z serii Switch to iPhone

Dwa nowe spoty z serii Switch to iPhone

1
Dodane: 6 lat temu

Apple opublikowało dwie nowe reklamy z serii Switch to iPhone zachęcającej do przesiadki z telefonów z systemem Android na flagowiec z Cupertino.

Od jakiegoś czasu Apple prowadzi kampanię – Switch to iPhone – zachęcającą użytkowników smartfonów z systemem od Google, by przenieśli się na rozwiązanie proponowane przez nich. Robią to na zasadzie kontrastów, gdzie oczywiście Android zawsze jest ten be, a iOS – cacy. Materiały reklamowe są mniej lub bardziej trafne. Podobnie jest i tym razem.

W spocie Portraits Apple chwali się trybem portretowym, który jest lepszy niż zwykłe zdjęcia robione przez urządzenia konkurencji. Tutaj można by polemizować, gdyż zapewne znalazło by się spore grono osób, które podały by przykłady lepszych zdjęć portretowych wykonanych właśnie przez konkurencyjne smartfony.

Druga reklama – App Store – już nieco bardziej daje do myślenia. Chodzi o to, że sklep z aplikacjami jest dużo bezpieczniejszy w wydaniu Apple niż Google. I nie trudno się z tym nie zgodzić. W Sklepie Play trzeba bardzo uważać, gdyż istnieje wiele aplikacji-klonów o podobnie lub tak samo brzmiącej nazwie do popularnych aplikacji, ale tak naprawdę te pierwsze mogą się okazać szkodliwymi. Z kolei w App Store o takie precedensy jest już dużo trudniej. Choć oczywiście wpadki również się zdarzają.

Poniżej możecie obejrzeć obydwa spoty:

https://www.youtube.com/watch?v=o3WyhCUsfMA

https://www.youtube.com/watch?v=rsY3zMer7V4

Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, Redaktor iMagazine.pl. Mastodon: mcskrzypczak@c.im

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 1