Apple Pay ma już w Polsce ok. 200 tys. użytkowników
W ostatnich dniach niektóre banki, które wprowadziły u siebie Apple Pay niecałe dwa tygodnie temu, podsumowują te działania. Wygląda na to, że Apple Pay jest dużym sukcesem.
Po pierwszym tygodniu z #ApplePay skorzystało już 40 proc. klientów @mBankpl posiadających urządzenia z systemem iOS. #ikonamobilności pic.twitter.com/i5kmjqRqHG
— Krzysztof Olszewski (@KrzyOlszewski) June 29, 2018
Rezultat uruchomienia #ApplePay przez Bank #Pekao SA – tylko w ciągu pierwszego tygodnia do systemu podpięto 21 tys. kart. Spore zmiany zaszły też w naszej aplikacji mobilnej. W efekcie Pekao dziennie pozyskuje 20% klientów #mobile więcej. #finanse pic.twitter.com/dRQBuaKIyN
— Bank Pekao S.A. (@BankPekaoSA) June 27, 2018
Największy kawałek tortu zgarnął mBank, który informuje, że 40% klientów z iOS dodało karty do Apple Pay, co może oznaczać, że ich klienci dodali już 100 tysięcy kart do usługi Apple. mBank nie podaje konkretnych wartości ze względu na umowę o poufności, za to jak nam napisał rzecznik prasowy mBanku, bardzo wielu klientów dodało też karty do Apple Watch.
Redaktorzy serwisu www.cashless.pl zebrali to w całości i wyszło im, że na ten moment z Apple Pay w Polsce korzystać może już około 200 tysięcy użytkowników. Dla porównania z Google Pay, które zadebiutowało w Polsce pod koniec 2016 roku, korzysta około 300 tysięcy użytkowników. Biorąc pod uwagę, że Android ma przynajmniej 70% rynku w Polsce, to trzeba przyznać, że zainteresowanie Apple Pay przerosło najśmielsze oczekiwania. W Apple na pewno ktoś ogląda te statystki i na pewno taki dobry wynik nie pozostanie nie zauważony, to dobrze wróży rozwojowi usług Apple w naszym kraju.