iMagazine

Apple Pay już dostępny w ING Banku Śląskim

15/01/2019, 10:31 · · · 6

Dziś po kilku miesiącach oczekiwań w końcu klienci ING Banku Śląskiego mogą się cieszyć płatnościami Apple Pay. To ten bank najbardziej był krytykowany za brak tej usługi w momencie kiedy wchodziła ona do Polski.

Bank przygotował ciekawą stronę informacyjną na temat tej usługi. Istotne jest to, że musimy zalogować się do naszego systemu transakcyjnego i wyrazić zgodę na używanie Apple Pay. Cała reszta jest już prosta i taka sama jak przy dodawaniu kart od innych banków.

Apple Pay zadebiutowało w Polsce w czerwcu ubiegłego roku. W tej chwili mogą z tych płatności korzystać klienci Aliora, BGŻ BNP Paribas, Getinu, mBanku, Nest, Pekao, Santandera, Raiffeisen Polbanku, PKO i T-Mobile Usług Bankowych.

6

Norbert Cała

Jedno słowo - Geek. Prowadzący blog http://ipod.info.pl oraz zastępca redaktora naczelnego @imagazinepl.

norbertcala

6
Dodaj komentarz

avatar
3 Comment threads
3 Thread replies
6 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
louaksalLukCzusharleyPKuba Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Wojciech
Gość
Wojciech

Może coś wprowadzili ale nie dla wszystkich. Niektóre konta nie mogą dodać kart do ApplePay :) Jak to ING… Nie do końca sprawnie to poszło

Kuba
Gość
Kuba

Trzeba zaktualizować aplikację ;)

LukCzu
Gość
LukCzu

Czy masz kartę Visa? Narazie tylko one działają z Pay w ING. Jeżeli tak to czy wyraziłeś zgodę w aplikacji?

sharleyP
Gość
sharleyP

Mam pewne wątpliwości co do prywatności przy Apple Pay. Na stronie ING jest napisane:

„Jakie dane o transakcji bank przekazuje do Apple?
Bank przekazuje do Apple informacje o kwotach transakcji, walutach transakcji, ich datach i czasie wykonania, rodzajach transakcji, statusach transakcji, nazwach i adresach sklepów/usługodawców, kategoriach sklepów/usługodawców, oznaczeniu i nazwach kategorii działalności gospodarczej sklepów/usługodawców.”
https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/apple-pay

To bardzo dużo informacji.

aksal
Gość
aksal

TO wszystko po to, aby było widać te informacje w historii płatności w Wallet.

lou
Gość
lou

Ostatnio po paru latach niestety ING nadszarpuje moją cierpliwość. Miałem serię błędów i awarii, które mi sporo namieszały w planach. Kupowałem też coś za większą kwotę i przez awarię banku przesiedziałem pół dnia w sklepie żeby się nakombinować jak obejść blokady, których nie było, a na infolnii nie potrafili rozwiązać. Na deser zapłaciłem za ich infolinię ponad 50zł…

Dziś natomiast nie działa BLIK, również pół godziny starty za zablokowanie transakcji. Oj za dużo się tego zbiera… Już nie idę w ciemno po Apple Pay w ING