Helpi – powiew świeżości na rynku gwarancyjnym Apple
Co roku premierę ma nowy iPhone, który jest jeszcze lepszy i jeszcze szybszy od poprzednika. Średnio co pół roku następuje odświeżenie linii komputerów Mac, w których wprowadzane są nowe rozwiązania. Podobnie bywa z pozostałymi produktami Apple – iPadami, zegarkami oraz akcesoriami. A co z tą drugą stroną „sceny”, która dba o poprawne działanie urządzeń użytkowników, usuwając usterki fabryczne oraz te, powstałe w wyniku wypadków losowych? Tu za wiele się nie działo, aż do dziś.
Dziś został otwarty nowy, autoryzowany serwis Apple – Helpi. Jest to zupełnie nowa marka na rynku, z ambicjami wprowadzenia i oferowania niespotykanych dotąd w Polsce standardów obsługi klienta.
Filarami działalności Helpi jest doświadczona kadra pracownicza z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży serwisowej Apple oraz zwykła, ludzka empatia. Łamiąc utarte konwenanse, zbudowany został salon, w którym klient nie będzie obsługiwany jak petent, przy ladzie. Helpi stawia na przyjacielską atmosferę, stąd decyzja, aby część salonowa wypełniona została przyjemnymi sofami, krzesłami i poduchami na których można miło spędzić czas. Na miejscu można też zaopatrzyć się w akcesoria firmy Apple.
Helpi mieści się przy Alei Stanów Zjednoczonych 72 w Warszawie, sąsiadując bezpośrednio z Rondem Wiatraczna oraz nowo wybudowaną Galerią Wiatraczna. Idealnie skomunikowana okolica pozwala na dojazd każdym rodzajem transportu – rowerem, samochodem, tramwajem, autobusem. Cyklistom Helpi zapewnia dodatkowo słupek z zapięciami antykradzieżowymi, a czworonogom miskę z wodą.
Helpi swoje usługi świadczy nie tylko mieszkańcom Warszawy. Serwis posiada rozbudowaną usługę “door-to-door”, umożliwiającą wysłanie sprzętu kurierem lub umieszczeniem go w dowolnym Paczkomacie Inpostu.
Posiadana przez Helpi autoryzacja obejmuje wszystkie urządzenia Apple tj. komputery, iPhone’y, iPady, Apple Watche oraz akcesoria: Apple TV, Airport, słuchawki itp. Naprawy wykonywane są przez techników posiadających stosowne certyfikaty, na oryginalnych częściach dostarczonych przez firmę Apple.
Gdzie:
Helpi – Autoryzowany Serwis Apple
Aleja Stanów Zjednoczonych 72 lok. U2, 04-036 Warszawa
Godziny otwarcia:
pon-pt: 9:00 – 18:00
Komentarze: 19
Znowu artykuł sponsorowany bez informacji o tym na początku.
Nie jest sponsorowany. Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Tam gdzie są artykuły tworzone we współpracy z firmami zawsze to zaznaczamy
Może dlatego ze jednak lepiej piszesz niż ktoś kto ten artykuł ci wysłał ze sklepu? Drętwe to jak instrukcja do pralki.
Dziś go otworzyli, więc nie korzystałeś z niego, ale już piszesz jak jest. Wy naprawdę macie czytelników za głupców?
Ale co jest tą wyjątkowością poza kilkoma designerskimi meblami? Jaka z tego korzyść? W serwisie nie chcę siedzieć, chcę oddać sprzęt i tyle.
Niektóre naprawy wykonywane mogą być na miejscu od ręki, zawsze chyba w takiej sytuacji lepiej posiedzieć wygodnie niż stać
W iMad w Katowicach też jest sofa oraz mega profesjonalna i miła obsługa, takie standardy już funkcjonują na naszym rynku. Ale dobrze, że rośnie konkurencja.
Bardzo ładne miejsce i plus za nieco niekonwencjonalne podejście.
Życzę sobie i wszystkim korzystającym z usług autoryzowanych serwisów Apple, aby te miały jednakową politykę dotyczącą obsługi klienta, a przede wszystkim te same ceny, bo rozpiętości cenowe pomiędzy różnymi serwisami przyprawiają o ból głowy.
To samo dotyczy napraw gwarancyjnych. Niepoważne jest to, że z jedną usterką autoryzowany serwis odeśle nas do naprawy płatnej, a drugi z otwartością naprawi urządzenie.
Też tego nigdy nie rozumiałem. Jeśli usterka kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, Apple płaci serwisowi za jej usunięcie, użytkownik jest zadowolony to po co robić na odwrót, gdzie wszyscy tracą?
Bardzo ładne miejsce i plus za nieco niekonwencjonalne podejście.
Życzę sobie i wszystkim korzystającym z usług autoryzowanych serwisów Apple, aby te miały jednakową politykę dotyczącą obsługi klienta, a przede wszystkim te same ceny, bo rozpiętości cenowe pomiędzy różnymi serwisami przyprawiają o ból głowy.
To samo dotyczy napraw gwarancyjnych. Niepoważne jest to, że z jedną usterką autoryzowany serwis odeśle nas do naprawy płatnej, a drugi z otwartością naprawi urządzenie.
Też tego nigdy nie rozumiałem. Jeśli usterka kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, Apple płaci serwisowi za jej usunięcie, użytkownik jest zadowolony to po co robić na odwrót, gdzie wszyscy tracą?
Ale co jest tą wyjątkowością poza kilkoma designerskimi meblami? Jaka z tego korzyść? W serwisie nie chcę siedzieć, chcę oddać sprzęt i tyle.
Niektóre naprawy wykonywane mogą być na miejscu od ręki, zawsze chyba w takiej sytuacji lepiej posiedzieć wygodnie niż stać
W iMad w Katowicach też jest sofa oraz mega profesjonalna i miła obsługa, takie standardy już funkcjonują na naszym rynku. Ale dobrze, że rośnie konkurencja.
Znowu artykuł sponsorowany bez informacji o tym na początku.
Nie jest sponsorowany. Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Tam gdzie są artykuły tworzone we współpracy z firmami zawsze to zaznaczamy
Dziś go otworzyli, więc nie korzystałeś z niego, ale już piszesz jak jest. Wy naprawdę macie czytelników za głupców?
Może dlatego ze jednak lepiej piszesz niż ktoś kto ten artykuł ci wysłał ze sklepu? Drętwe to jak instrukcja do pralki.
Korzystałem z usług tego serwisu i w mojej ocenie jest on bardzo zyczliwy i pomocny. Szczerze polecam.