iMagazine

Helpi – powiew świeżości na rynku gwarancyjnym Apple

30/07/2019, 21:04 · · · 9

Co roku premierę ma nowy iPhone, który jest jeszcze lepszy i jeszcze szybszy od poprzednika. Średnio co pół roku następuje odświeżenie linii komputerów Mac, w których wprowadzane są nowe rozwiązania. Podobnie bywa z pozostałymi produktami Apple – iPadami, zegarkami oraz akcesoriami. A co z tą drugą stroną „sceny”, która dba o poprawne działanie urządzeń użytkowników, usuwając usterki fabryczne oraz te, powstałe w wyniku wypadków losowych? Tu za wiele się nie działo, aż do dziś.

Dziś został otwarty nowy, autoryzowany serwis Apple – Helpi. Jest to zupełnie nowa marka na rynku, z ambicjami wprowadzenia i oferowania niespotykanych dotąd w Polsce standardów obsługi klienta.

Filarami działalności Helpi jest doświadczona kadra pracownicza z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży serwisowej Apple oraz zwykła, ludzka empatia. Łamiąc utarte konwenanse, zbudowany został salon, w którym klient nie będzie obsługiwany jak petent, przy ladzie. Helpi stawia na przyjacielską atmosferę, stąd decyzja, aby część salonowa wypełniona została przyjemnymi sofami, krzesłami i poduchami na których można miło spędzić czas. Na miejscu można też zaopatrzyć się w akcesoria firmy Apple.

Helpi mieści się przy Alei Stanów Zjednoczonych 72 w Warszawie, sąsiadując bezpośrednio z Rondem Wiatraczna oraz nowo wybudowaną Galerią Wiatraczna. Idealnie skomunikowana okolica pozwala na dojazd każdym rodzajem transportu – rowerem, samochodem, tramwajem, autobusem. Cyklistom Helpi zapewnia dodatkowo słupek z zapięciami antykradzieżowymi, a czworonogom miskę z wodą.

Helpi swoje usługi świadczy nie tylko mieszkańcom Warszawy. Serwis posiada rozbudowaną usługę „door-to-door”, umożliwiającą wysłanie sprzętu kurierem lub umieszczeniem go w dowolnym Paczkomacie Inpostu.

Posiadana przez Helpi autoryzacja obejmuje wszystkie urządzenia Apple tj. komputery, iPhone’y, iPady, Apple Watche oraz akcesoria: Apple TV, Airport, słuchawki itp. Naprawy wykonywane są przez techników posiadających stosowne certyfikaty, na oryginalnych częściach dostarczonych przez firmę Apple.

Gdzie:

Helpi – Autoryzowany Serwis Apple

Aleja Stanów Zjednoczonych 72 lok. U2, 04-036 Warszawa

Godziny otwarcia:

pon-pt: 9:00 – 18:00

9

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii i dobrej kuchni. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada


9
Dodaj komentarz

avatar
3 Comment threads
6 Thread replies
7 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
KubaDariusz BieńkowskiBastekPawelDominik Łada Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Jendrek
Gość
Jendrek

Znowu artykuł sponsorowany bez informacji o tym na początku.

Łukasz
Gość
Łukasz

Ale co jest tą wyjątkowością poza kilkoma designerskimi meblami? Jaka z tego korzyść? W serwisie nie chcę siedzieć, chcę oddać sprzęt i tyle.

Dariusz Bieńkowski
Użytkownik

Bardzo ładne miejsce i plus za nieco niekonwencjonalne podejście.

Życzę sobie i wszystkim korzystającym z usług autoryzowanych serwisów Apple, aby te miały jednakową politykę dotyczącą obsługi klienta, a przede wszystkim te same ceny, bo rozpiętości cenowe pomiędzy różnymi serwisami przyprawiają o ból głowy.
To samo dotyczy napraw gwarancyjnych. Niepoważne jest to, że z jedną usterką autoryzowany serwis odeśle nas do naprawy płatnej, a drugi z otwartością naprawi urządzenie.

Kuba
Gość
Kuba

Też tego nigdy nie rozumiałem. Jeśli usterka kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, Apple płaci serwisowi za jej usunięcie, użytkownik jest zadowolony to po co robić na odwrót, gdzie wszyscy tracą?