Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Orange udostępnia eSIM (także w Apple Watch) dla klientów korporacyjnych

Orange udostępnia eSIM (także w Apple Watch) dla klientów korporacyjnych

Paweł Okopień
paweloko
15
Dodane: 5 lat temu

Na razie żaden z operatorów nie kwapi się, aby dołączyć do Orange i zaoferować wsparcie dla Apple Watch po przez karty eSIM. Natomiast u pomarańczowego operatora także nie wszyscy wciąż mogą z tego skorzystać. Teraz taką możliwość zyskali klienci korporacyjni.

Do tej pory z eSIM dla Apple Watch mogli korzystać klienci indywidualni i biznesowi w abonamencie. W przyszłości będą mogli skorzystać także użytkownicy usługi FLEX. Natomiast od dziś eSIM jest dostępny dla klientów korporacyjnych i instytucjonalnych. Orange udostępnił im usługę eSIM zarówno, jeśli chodzi o smartfony jak i dodatkowe urządzenia takie, jak Apple Watch.

To drobna, ale jakże istotna zmiana. Do tej pory klienci korporacji nie mieli szans na powiązanie swojego zegarka z usługami Orange. A Apple Watch w końcu jest pomocny nie tylko po pracy, ale też w pracy. To także możliwość korzystania na przykład z służbowego iPhone’a 11/ XR także do celów prywatnych za pomocą własnej karty sim jako drugiej karty, gdy mamy podpięty eSIM. Oczywiście zależy to też od tego jak wygląda polityka firmy w tym zakresie, ale dla części to koniec z dwoma telefonami, noszonymi przy sobie. Zastosowań eSIM jest sporo.

Oferta Orange pod tym względem jest unikalna na naszym rynku. Szkoda, że pozostali operatorzy zupełnie pomijają tą kwestie i na razie dają wymijające odpowiedzi.

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko
Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 15

Popieram też idę do pomarańczowych tylko dla e-sim pley nie ma pojęcia co i kiedy

Popieram też idę do pomarańczowych tylko dla e-sim pley nie ma pojęcia co i kiedy

Dla firm tak, ale nie dla klientów korporacyjnych. Generalnie mój komentarz jest taki, że to nie działa 🙂 Orange słynie z tragicznej obsługi klientów korporacyjnych (zresztą dlaczego mieliby się starać, użytkownicy w korpo mają zerowy wpływ na to, który operator świadczy usługi). Jakiś czas temu przemigrowali mnie z T-Mobile (nikt się oczywiście nikogo nie pytał o zgodę 🙂) i zaczął się dramat- włączanie specjalnego planu roamingu międzynarodowego trwa tyle, że w między czasie zdążę wrócić z delegacji, nie ma visual voice mail, użytkownik nie ma możliwości włączania czegokolwiek samodzielnie, nawet prostych usług.

Jeśli nie działają tak podstawowe rzeczy to czego spodziewać się po obsłudze czegoś takiego jak eSIM…

Dla porządku dodam, że o włączenie usługi na moim numerze poprosiłem tego samego dnia, którego pojawiły się te press release’y. Mamy 1 listopada i status jest taki, że „trwa włączanie usługi po stronie partnera zewnętrznego [Orange]”.

Bez komentarza.

Nie rozumiem po co było się tym chwalić szeroko w mediach…

Aktualnie rówież w Orange Flex czyli:
+ jedyna oferta jak na razie z możliwością rezygnacji po miesiącu zawierająca eSim na Apple Watch
+ za 30 zł mamy 30GB i Social Pass a przy aktywacji z kodem 2 miesiące gratis
ale
(poniższe potwierdzone na chacie z konsultantem Orange Flex)
– nie można wrócić z oferty Orange Flex z powrotem na żadną ofertę Orange – trzeba przejść do innej sieci i dopiero do Orange.
– jeśli masz numer w Orange na kartę i przenosisz się do Flex niepotrzebna jest wymiana karty i przeniesienie następuje w momencie aktywowania nowego planu w aplikacji Orange Flex o czym nie jesteśmy informowani w aplikacji
PS jeśli przechodzisz do Orange Flex wprowadź mój kod TOMASZTXL4 (na ekranie poprzedzającym aktywację, na górze, będzie link do wprowadzenia kodu) – otrzymasz 50 zł jak i ja – wynagrodzisz tym samym mój trud w pozyskaniu powyższych informacji ;)

Aktualnie rówież w Orange Flex czyli:
+ jedyna oferta jak na razie z możliwością rezygnacji po miesiącu zawierająca eSim na Apple Watch
+ za 30 zł mamy 30GB i Social Pass a przy aktywacji z kodem 2 miesiące gratis
ale
(poniższe potwierdzone na chacie z konsultantem Orange Flex)
– nie można wrócić z oferty Orange Flex z powrotem na żadną ofertę Orange – trzeba przejść do innej sieci i dopiero do Orange.
– jeśli masz numer w Orange na kartę i przenosisz się do Flex niepotrzebna jest wymiana karty i przeniesienie następuje w momencie aktywowania nowego planu w aplikacji Orange Flex o czym nie jesteśmy informowani w aplikacji
PS jeśli przechodzisz do Orange Flex wprowadź mój kod TOMASZTXL4 (na ekranie poprzedzającym aktywację, na górze, będzie link do wprowadzenia kodu) – otrzymasz 50 zł jak i ja – wynagrodzisz tym samym mój trud w pozyskaniu powyższych informacji ;)

Dla firm tak, ale nie dla klientów korporacyjnych. Generalnie mój komentarz jest taki, że to nie działa 🙂 Orange słynie z tragicznej obsługi klientów korporacyjnych (zresztą dlaczego mieliby się starać, użytkownicy w korpo mają zerowy wpływ na to, który operator świadczy usługi). Jakiś czas temu przemigrowali mnie z T-Mobile (nikt się oczywiście nikogo nie pytał o zgodę 🙂) i zaczął się dramat- włączanie specjalnego planu roamingu międzynarodowego trwa tyle, że w między czasie zdążę wrócić z delegacji, nie ma visual voice mail, użytkownik nie ma możliwości włączania czegokolwiek samodzielnie, nawet prostych usług.

Jeśli nie działają tak podstawowe rzeczy to czego spodziewać się po obsłudze czegoś takiego jak eSIM…

Dla porządku dodam, że o włączenie usługi na moim numerze poprosiłem tego samego dnia, którego pojawiły się te press release’y. Mamy 1 listopada i status jest taki, że “trwa włączanie usługi po stronie partnera zewnętrznego [Orange]”.

Bez komentarza.

Nie rozumiem po co było się tym chwalić szeroko w mediach…