iMagazine

Orange udostępnia eSIM (także w Apple Watch) dla klientów korporacyjnych

08/10/2019, 18:00 · · · 6

Na razie żaden z operatorów nie kwapi się, aby dołączyć do Orange i zaoferować wsparcie dla Apple Watch po przez karty eSIM. Natomiast u pomarańczowego operatora także nie wszyscy wciąż mogą z tego skorzystać. Teraz taką możliwość zyskali klienci korporacyjni.

Do tej pory z eSIM dla Apple Watch mogli korzystać klienci indywidualni i biznesowi w abonamencie. W przyszłości będą mogli skorzystać także użytkownicy usługi FLEX. Natomiast od dziś eSIM jest dostępny dla klientów korporacyjnych i instytucjonalnych. Orange udostępnił im usługę eSIM zarówno, jeśli chodzi o smartfony jak i dodatkowe urządzenia takie, jak Apple Watch.

To drobna, ale jakże istotna zmiana. Do tej pory klienci korporacji nie mieli szans na powiązanie swojego zegarka z usługami Orange. A Apple Watch w końcu jest pomocny nie tylko po pracy, ale też w pracy. To także możliwość korzystania na przykład z służbowego iPhone’a 11/ XR także do celów prywatnych za pomocą własnej karty sim jako drugiej karty, gdy mamy podpięty eSIM. Oczywiście zależy to też od tego jak wygląda polityka firmy w tym zakresie, ale dla części to koniec z dwoma telefonami, noszonymi przy sobie. Zastosowań eSIM jest sporo.

Oferta Orange pod tym względem jest unikalna na naszym rynku. Szkoda, że pozostali operatorzy zupełnie pomijają tą kwestie i na razie dają wymijające odpowiedzi.

źródłoOrange

6

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko

6
Dodaj komentarz

avatar
3 Comment threads
3 Thread replies
6 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
MaciejDaroVan HalentrooMichal Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Michał
Gość
Michał

Ciekawe jak wyglada sprawa z Nju Mobile, nie ukrywam że byłbym zainteresowany.

troo
Gość
troo

w nju brak esim

Michal
Gość
Michal

A Play ogłosił w marcu że „wdrażają” i potem cisza, żadnej daty ani konkretów. Jeszcze trochę i tylko dla e-sim przejdę do Orange.

Daro
Gość
Daro

Popieram też idę do pomarańczowych tylko dla e-sim pley nie ma pojęcia co i kiedy

Van Halen
Gość
Van Halen

Esim w Orange dla firm dziala od roku. Wtedy wgralem eSim do swojego telrfonu w Zlotych Tarasach – zupelnie za darmo…

Maciej
Gość
Maciej

Dla firm tak, ale nie dla klientów korporacyjnych. Generalnie mój komentarz jest taki, że to nie działa 🙂 Orange słynie z tragicznej obsługi klientów korporacyjnych (zresztą dlaczego mieliby się starać, użytkownicy w korpo mają zerowy wpływ na to, który operator świadczy usługi). Jakiś czas temu przemigrowali mnie z T-Mobile (nikt się oczywiście nikogo nie pytał o zgodę 🙂) i zaczął się dramat- włączanie specjalnego planu roamingu międzynarodowego trwa tyle, że w między czasie zdążę wrócić z delegacji, nie ma visual voice mail, użytkownik nie ma możliwości włączania czegokolwiek samodzielnie, nawet prostych usług.

Jeśli nie działają tak podstawowe rzeczy to czego spodziewać się po obsłudze czegoś takiego jak eSIM…

Dla porządku dodam, że o włączenie usługi na moim numerze poprosiłem tego samego dnia, którego pojawiły się te press release’y. Mamy 1 listopada i status jest taki, że „trwa włączanie usługi po stronie partnera zewnętrznego [Orange]”.

Bez komentarza.

Nie rozumiem po co było się tym chwalić szeroko w mediach…