Plakaty promujące seriale z Apple TV+ powstały na iPadach Pro
Apple udostępniło dziś dwa klipy poświęcone pracy projektantów plakatów dla seriali Apple TV+: „Dickinson” oraz „For All Mankind”. Te, zostały zrealizowane w całości na iPadzie Pro.
Ilustratorka Janice Sung, która stworzyła plakat dla serialu „Dickinson”, używała iPada Pro wraz z Apple Pencil, w trakcie całego procesu kreatywnego.
https://www.youtube.com/watch?v=T3JGXPj39kw
Designerzy i ilustratorzy: Justin oraz Paige z Phantom City Creative, również tłumaczą, jak korzystanie z iPada Pro wpłynęło na proces projektowania dwóch plakatów dla serialu „For All Mankind”.
https://www.youtube.com/watch?v=JB8MmeadyQ0
Marketing Apple w ostatnich latach stawia mocny nacisk na pokazywanie kreatywnych możliwości ich produktów. Serie Shot On iPhone czy Behind the Scenes prezentują, krok po kroku, cały proces produkcji spotów reklamowych, które Apple stara się nagrywać iPhone’ami. Podobnie iPad Pro czy Mac Pro, pojawiają się coraz częściej w klipach, prezentujących pracę zarówno średnio-zaawansowanych twórców, jak i pełnoprawnych profesjonalistów z branży filmowej czy muzycznej. Osobiście uważam ten kierunek za dobry, zwłaszcza pod kątem sprzedaży.
Nic tak dobrze nie działa na potencjalnego klienta, jak pokazanie mu wprost, do czego może wykorzystać dany produkt.