Apple TV+ dostanie nową serię, inspirowaną kampanią „Dear Apple”

20/01/2020, 09:34 · · · 0
fot. Sergi Kabrera (Unsplash.com)

Apple zawarło umowę na wyprodukowanie serii dokumentalnej o nazwie „Dear…”, która opowie o sylwetkach ludzi, żyjących z celebrytami. Całość ma bazować na koncepcie podobnym do marketingowej kampanii „Dear Apple”, która przytacza listy pisane do Apple, przez klientów firmy, których życie odmieniły nadgryzione produkty.

„Dear…” opowie history osób, na których życie wpłynęli poszczególni celebryci. 10-odcinkowa seria zadebiutuje na wiosnę tego roku, a zaangażowani w jej powstanie są m.in. Oprah Winfrey, Gloria Steinem, Spike Lee, Lin-Manuel Miranda, Yara Shahidi, Stevie Wonder, Aly Raisman, Misty Copeland, oaz Big Bird.

fot. Getty Images, via The Hollywood Reporter

Producentem został R.J. Cutler, znany z: „If I Stay”, „The War Room”, „American High” czy „The September Issue”.

źródłomacRumors.com

0

Krzysztof Kołacz

Fan Apple. Redaktor iMagazine.pl. 🎙 Podcaster: www.boczemunie.pl. Mówca publiczny. 🏃🏻‍♂️ Biegacz. Pasjonat ☕️ speciality. 👉 www.krzysztofkolacz.pl