Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Apple wprowadza przycisk zakupu w AR Quick Look – pierwsze implementacje już są

Apple wprowadza przycisk zakupu w AR Quick Look – pierwsze implementacje już są

0
Dodane: 4 lata temu

Mamy pierwsze wdrożenia funkcji AR Quick Look, która pozwala sprzedawcom detalicznym sprzedawać swoje produkty w ramach doświadczenia AR. AR Quick Look wdrożyli już Home Depot, Wayfair, Bang & Olufsen i wiele innych. Od teraz klienci mogą także dokonywać zakupu przez Apple Pay oraz porozmawiać na chacie z obsługą sklepów.

Apple nieco rozszerza tę koncepcję, pozwalając programistom na dodanie dostosowanego przycisku. Może to być przycisk zakupu, uruchamiający natychmiast monit Apple Pay. Można to również podłączyć do każdej innej czynności, jakiej może chcieć sprzedawca. Może zainicjować czat obsługi klienta, aby pozwolić klientowi zapytać o opcje kolorów – lub może skierować go do lokalnych sprzedawców, którzy mają towar w magazynie, aby mógł zobaczyć go osobiście.

Od kiedy AR Quick Look pierwotnie zadebiutował z silnikiem ARKitem w 2018 roku, firmy odnotowały imponujące wyniki. TechCrunch podaje tylko, niektóre dane z Houzz i Build.com:

W 2018 roku CEO Houzz, Adi Tatarko, powiedziała, że ​​użytkownicy ich narzędzi AR mieli 11 razy większe szanse na zakup. Build.com stwierdził, że ludzie, którzy sprawdzili przedmiot w AR, byli o 22% mniej skłonni do zwrotu.

Od dziś wielkie marki, takie jak The Home Depot, 1-800-Flowers, Wayfair, Bang & Olufsen i inne, wprowadzają nowe integracje AR Quick Look.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .