eSIM w T-Mobile Polska od 10 sierpnia. Na razie bez wsparcia dla Apple Watch

10/08/2020, 16:13 · · · 3

Wreszcie T-Mobile Polska, jako drugi operator obok Orange, wprowadza do swojej oferty eSIM. Wirtualna karta SIM, czyli wciąż nie jest dostępna w Playu i w Plusie. Na szczęście od dzisiaj korzystać z niej mogą wybrani użytkownicy sieci T-Mobile. Na starcie usługa jest jednak ograniczona.

Obecnie z eSIM w T-Mobile mogą skorzystać posiadacze następujących urządzeń; dostępnych w ofercie operatora: iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone SE (2 gen), iPad Pro 11” (1 gen. 2018), iPad Pro 11” (2 gen. 2020), iPad Pro 12,9” (4 gen. 2020), iPad Pro 12,9” (3 gen. 2018), iPad Pro 12,9” (2 gen. 2017), iPad Pro 10,5” (2017), iPad Air (3 gen. 2019), iPad (7 gen. 2019), iPad (6 gen. 2018), iPad (5 gen. 2017), iPad mini (5 gen. 2019), Samsung Galaxy S20, Samsung Galaxy S20+, Samsung Galaxy S20 Ultra, Samsung Galaxy Note 20, Samsung Galaxy Note 20 Ultra.

Rozwiązanie to zostanie w T-Mobile zaoferowane na początku odbiorcom korporacyjnym, którzy będą mogli wykorzystać je do masowej aktywacji usług mobilnych w aparatach zakupionych u operatora. Usługa wirtualnej karty SIM będzie przez operatora rozwijana w kolejnych miesiącach o takie funkcjonalności, jak możliwość posiadania tego samego numeru telefonu na kilku urządzeniach oraz zdalne zarządzanie kartami z poziomu portalu obsługowego. W kolejnych krokach operator planuje także wprowadzenie eSIM do ofert dla mniejszych firm oraz odbiorców indywidualnych.

Niestety więc na bezproblemowe korzystanie z eSIM w T-Mobile jeszcze trzeba będzie sporo poczekać. Jest to jednak ważny krok ku szerszej dostępności eSIM w Polsce.



3

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko