Apple anuluje zamówienia iPhone’a 12, jeśli jedna osoba ma ich zbyt wiele
Wygląda na to, że Apple anulowało przynajmniej kilka zamówień od osób, które miały zamówione więcej niż jeden telefon.
Joe Cieplinski otrzymał informację, że zamówienie na iPhone’a 12 Pro dla członka jego rodziny zostało anulowane ze względu na „ograniczenia ilościowe” – miał też zamówionego iPhone’a 12 dla jej mamy.
So Apple just randomly decided to cancel Jessica’s iPhone 12 Pro, because I ordered it around the same time as her mother’s 12. Due to “quantity limits.”
JFC, Apple. You ever heard of a family?
— jcieplinski (@jcieplinski) October 19, 2020
Apple zapewne mogło mu po prostu przesunąć datę dostawy, ale Joe potwierdza, że zamówienie zostało całkowicie anulowane.
Yeah. Just flat out cancelled the order. And didn’t tell me until today. Their solution? “It’s probably okay if you just order it again now.” With an expected delivery date of November 16th.
— jcieplinski (@jcieplinski) October 19, 2020
Następnie dostał informację, że „już prawdopodobnie możesz ponownie złożyć zamówienie”, oczywiście z datą dostawy przesuniętą na 16 listopada.
Yep, the *exact* same thing happened to my wife’s iPhone this morning. Also now expecting it the 16th.
Thankfully, my wife is a saint and rolled with it. I’m still pretty irritated.
— Chris De Jabet (@chrisdejabet) October 20, 2020
Joe nie jest jedyną osobą, która anulowane zamówienie – dokładnie to samo spotkało Chrisa.
Yep, the *exact* same thing happened to my wife’s iPhone this morning. Also now expecting it the 16th.
Thankfully, my wife is a saint and rolled with it. I’m still pretty irritated.
— Chris De Jabet (@chrisdejabet) October 20, 2020
Podobnych przypadków jest więcej na Twitterze – nie będę linkował do nich wszystkich – i wygląda na to, że dotyczy to osób, które mają więcej niż jedną sztukę, niezależnie od modelu, na swoim koncie.
@jsnell @marcoarment @caseyliss @siracusa @imyke @ismh You hearing any increased problems with IUP this year? @Apple automatically cancelled my wife's iPhone order because they thought it was a duplicate. They made me re-place the order and now it gets here a month late.
— Rob (@HobbyCollector9) October 19, 2020
Na forach Macrumors znalazłem więcej podobnych przypadków…
Całkowicie rozumiem, że Apple ma ograniczony zapas telefonów i chce, aby jak najwięcej osób je otrzymało, ale wystarczy przesunąć czas dostawy i dać użytkownikowi opcję akceptacji nowej daty lub anulowania zamówienia indywidualnie, jeśli nie odpowiada mu ona.
Komentarze: 1
Ja sam swoje anulowałem :D