Apple anuluje zamówienia iPhone’a 12, jeśli jedna osoba ma ich zbyt wiele

20/10/2020, 09:51 · · · 1

Wygląda na to, że Apple anulowało przynajmniej kilka zamówień od osób, które miały zamówione więcej niż jeden telefon.

Joe Cieplinski otrzymał informację, że zamówienie na iPhone’a 12 Pro dla członka jego rodziny zostało anulowane ze względu na „ograniczenia ilościowe” – miał też zamówionego iPhone’a 12 dla jej mamy.

Apple zapewne mogło mu po prostu przesunąć datę dostawy, ale Joe potwierdza, że zamówienie zostało całkowicie anulowane.

Następnie dostał informację, że „już prawdopodobnie możesz ponownie złożyć zamówienie”, oczywiście z datą dostawy przesuniętą na 16 listopada.

Joe nie jest jedyną osobą, która anulowane zamówienie – dokładnie to samo spotkało Chrisa.

Podobnych przypadków jest więcej na Twitterze – nie będę linkował do nich wszystkich – i wygląda na to, że dotyczy to osób, które mają więcej niż jedną sztukę, niezależnie od modelu, na swoim koncie.

Na forach Macrumors znalazłem więcej podobnych przypadków

Całkowicie rozumiem, że Apple ma ograniczony zapas telefonów i chce, aby jak najwięcej osób je otrzymało, ale wystarczy przesunąć czas dostawy i dać użytkownikowi opcję akceptacji nowej daty lub anulowania zamówienia indywidualnie, jeśli nie odpowiada mu ona.



1

Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki, mechaniczne klawiatury i zwinne samochody.