Startuje program wymiany AirPods Pro
Apple ogłosiło nowy program serwisowy dla bezprzewodowych słuchawek AirPods Pro. Dotyczy on dosyć znanego problemu, który dotyka części klientów, a polega na występowaniu „problemów z dźwiękiem” (trzaski, niepodłączanie się jednej ze słuchawek, itd). Wg Apple sam problem pojawia się na etapie produkcji, zatem jedyną szansą na jego naprawę jest wymiana AirPods Pro na nowe.
Kilku z moich znajomych także zaobserwowało ten problem. W niektórych sytuacjach zauważają oni trzaski lub różne inne dźwięki. Dodatkowo funkcja aktywnej redukcji szumów (ANC) nie działa u nich zgodnie z oczekiwaniami. Apple twierdzi, że egzemplarze, których dotyczy problem, zostały wyprodukowane przed październikiem 2020 r.
Dotknięte problemem słuchawki AirPods Pro mogą wykazywać jedno lub więcej z następujących zachowań:
– Trzeszczące lub statyczne dźwięki, które nasilają się w głośnym otoczeniu, podczas ćwiczeń lub podczas rozmowy telefonicznej
– Aktywna redukcja szumów nie działa zgodnie z oczekiwaniami, na przykład utrata basów lub wzrost dźwięków tła, takich jak hałas ulicy lub samolotu
Jeśli zauważyłeś którykolwiek z tych problemów z AirPods Pro, skontaktuj się z Apple, aby lub Autoryzowanym Serwisem. Apple bezpłatnie wymieni AirPods Pro. Firma informuje ponadto, że nowe AirPods Pro zostaną sprawdzone przez techników przed odesłaniem do klienta. Usterka nie jest w żaden sposób powiązana z etui ładującym, zatem nie zostanie ono wymienione w ramach programu naprawczego.
Więcej informacji na temat programu serwisowego AirPods Pro można znaleźć w witrynie Wsparcia Apple.
A co, jeśli gwarancja dobiegła już końca?
Jeśli macie problem z innymi modelami AirPods lub urządzeniami Apple, na które skończyła się Wam gwarancja (zarówno rok międzynarodowej, jak i dodatkowy rok z tytułu rękojmi), to możecie skorzystać z usług serwisu iDoit.pl.
W czasach, w których przyszło nam obecnie żyć, załoga pogwarancyjnego serwisu iDoit przygotowała ciekawą usługę, polegającą na całkowicie bezpiecznej, bezdotykowej procedurze serwisowej. Dzwonicie, opisujecie problem, umawiacie odbiór urządzenia przez kuriera i pozwalacie działać serwisowi (opinie tutaj). Ten, po wykonaniu naprawy, odeśle do Was urządzenie (które wcześniej zostanie poddane dezynfekcji) również kurierem. Proste? Tak.
Ceny napraw są uzależnione od konkretnych przypadków, ale przedstawiciele iDoit deklarują, że sam odbiór sprzętu i jego dostarczenie na terenie Warszawy, nie powinny przekroczyć kwoty 20 zł. Chodzą słuchy, że można załapać się także na niezłe promocje.
Więcej znajdziecie na stronie iDoit.pl.