Microsoft zaprezentował Surface Pro 7+ dla biznesu
Do oferty Microsoftu dołącza Surface Pro 7+ „dla biznesu i użytkowników edukacyjnych”.
Microsoft przeanalizował potrzeby swoich klientów w ostatnim roku, który dla wszystkich tak wiele zmienił, i wypunktował cztery istotne rzeczy:
- praca i nauka wymagają jeszcze więcej elastyczności;
- łączność jest kluczowa dla zastosowań biznesowych;
- kamery wbudowane w laptopy są teraz jeszcze ważniejsze;
- istotne też jest kompleksowe bezpieczeństwo danych.
Surface Pro 7+ zachowuje design swojego brata, ale wprowadza nowe elementy do swojej konstrukcji. Jednym z nich jest model LTE Advanced, dzięki któremu zawsze jesteśmy podłączeni do internetu. Dzięki procesorom Intel Core 11. generacji, Microsoft zwiększył wydajność do 2,1x i zwiększył czas pracy na jednym ładowaniu do 15 godzin (z 10,5 godz.). Głównie dla klientów biznesowych zmieniono też opakowanie, które jest teraz 23% lżejsze od poprzedniego i wykonano go w 99% z włókien naturalnych (64% z nich pochodzą z recyklingu).
Po raz pierwszy do tej linii dodano też funkcje Windows Enhanced Hardware Security, a SSD, głównie bez względów bezpieczeństwa danych, jest teraz wymienne, podobnie jak w Surface Pro X. Na pokładzie tego modelu preinstalowany jest Windows 10 Pro.
Ceny Surface Pro 7+ zaczynają się od 4699 zł za model Wi-Fi i od 5949 zł dla modelu z LTE Advanced.