Słuchawki z Dolby Atmos za 449 PLN – Microsoft Xbox Wireless Headset zaprezentowane

17/02/2021, 10:53 · · · 3

Kiedy Apple prezentuje słuchawki AirPods Max za 2799 PLN, Microsoft wprowadza do sprzedaży słuchawki gamingowe za 449 PLN. Nowe słuchawki Microsoftu są nie tylko przystępne cenowo. Mają szansę być nowym wyznacznikiem w świecie słuchawek do gier i pracy na komputerze. Co ważne Xbox Wireless Headset wspierają dźwięk przestrzenny w tym Dolby Atmos i DTS:X.

Przedsprzedaż słuchawek Xbox Wireless Headset już się rozpoczęła, a będą dostępne od 16 marca. W cenie 449 PLN, a w Stanach Zjednoczonych za 99 USD bez podatku. Tym samym są o 100 PLN tańsze od słuchawek PlayStation 5 Pulse 3D oraz od zdecydowanej większości bezprzewodowych słuchawek oferujących dźwięk przestrzenny.

Słuchawki Microsoft

Xbox Wireless Headset to sprzęt stworzony w pierwszej kolejności do gamingu przede wszystkim na konsolach Xbox i komputerach z system Windows. Przyzwoity mikrofon i wygoda mogą jednak sprawić, że system ten będzie także wygodny do pracy przy komputerze dla osób spędzających dużo czas na rozmowach. Z powodzeniem za pośrednictwem Bluetooth można je połączyć także z urządzeniami mobilnymi. Słuchawki gwarantują też bezprzewodową łączność z konsolą Xbox bez żadnych dodatkowych adapterów, jak to jest w przypadku sprzętu Sony.

Najtańsze słuchawki z Dolby Atmos

Istotne jest to, że Xbox Wireless Headset wspiera dźwięk przestrzenny w formatach Windows Sonic, Dolby Atmos oraz DTS Headphone:X. Do tej pory słuchawki gamingowe z Dolby Atmos były droższe przynajmniej o kilkaset złotych, więc jest to zdecydowanie produkt przystępny i mający szansę zdobyć dużą popularność w klasie słuchawek do 1000 złotych. Bardzo jestem ciekaw jak słuchawki Xbox Wireless sprawdzą się w odtwarzaniu filmów.

Microsoft walczy o rynek gier i go zmienia

Zapowiada się naprawdę ciekawy sprzęt, rozsądnie wyceniony. Oczywiście jest to przede wszystkim produkt dedykowany pod użytkowników konsoli Xbox Series X i pozostałych gamingowych rozwiązań Microsoftu. Widać też, jak mocno Microsoftowi zależy, na umocnieniu swojej pozycji na rynku gier. Już wkrótce granie w chmurze ma być możliwe na iPadach i iPhone’ach z poziomi przeglądarki internetowej. To przejście od samej konsoli do gier w chmurze i traktowania gamingu jako usługa.



3

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko