Justin Long, czyli „Mac” z serii „Get a Mac” teraz występuje w reklamach Intela „Go PC”

17/03/2021, 19:36 · · · 8

Intel dzisiaj opublikował serię reklam z Justinem Longiem w roli głównej. Część z Was zna go z roli w „Die Hard 4.0” z Brucem Willisem, ale spodziewam się, że większość kojarzy go z serii reklam Apple pt. „Get a Mac”.

Reklam jest pieć i w każdej Justin zaczyna od „Hi, I’m a… Justin… just a real person doing a real comparison between Mac and PC…”.

W pierwszej na celownik wzięto możliwość podpięcia tylko jednego monitora do nowych MacBooków Pro i Air z Apple M1. Co jest prawdą. PC tymczasem obsługuje trzy. Dodam jedynie, że Apple nadal w ofercie ma Maki z Intelami, które obsługują większą ilość monitorów.

W drugiej Justin zachwyca się ekranem dotykowym oraz drugim dolnym ekranem, również dotykowym, w jednym z bardziej unikalnych notebooków na rynku. Na koniec jest delikatny przytyk w Siri, całkowicie słuszny, przynajmniej na podstawie moich doświadczeń z nią.

W trzeciej reklamy Justin najpierw ogląda różne kolorowe PC-ty, a potem komentuje „szarego i szarszego” Maca.

Czwarta to odniesienie do tego, że nikt nie gra na Macu. To w dużej mierze prawda.

W ostatniej porównany zostaje 2-in-1 z Makiem, iPadem, klawiaturą i rysikiem. To temat na głębszą dyskusję, ale chciałbym mieć takiego Surface Booka z macOS.

To jak? Podobają się? Nie? Co sądziecie o „zmianie obozu” przez Justina?



8

Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki, mechaniczne klawiatury i zwinne samochody.