Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Niektórzy użytkownicy HomePodów zgłaszają problemy z dostępem do Apple Music

Niektórzy użytkownicy HomePodów zgłaszają problemy z dostępem do Apple Music

0
Dodane: 3 lata temu
fot. 9to5mac

Niektórzy użytkownicy HomePod zgłaszają problemy z dostępem do Apple Music po ostatniej aktualizacji systemu HomePod OS do wersji 14.5. Podczas korzystania z funkcji „Hej Siri” w celu odtwarzania muzyki, asystent nie może znaleźć danego utworu w Apple Music.

Serwis 9to5Mac otrzymał kilka e-maili dotyczących tej sytuacji i znalazł wiele innych skarg na Twitterze.

„Pomyślałem, że chcielibyście wiedzieć, że niektóre głośniki HomePod odmawiają współpracy z Apple Music, po ostatniej aktualizacji systemu.”

– napisał jeden z czytelników 9to5Mac.

Ten nowy problem pojawił się tydzień po wydaniu przez Apple HomePod OS 14.5 z „poprawkami błędów”. W poniedziałek firma wydała iOS 14.5.1, ale HomePody nie otrzymały już żadnej aktualizacji.

We wtorek różne usługi iCloud były niedostępne dla niektórych użytkowników przez kilka godzin (w tym konta mailowe co dotknęło nas prywatnie, ponieważ w rodzinie kilka osób korzysta wyłącznie z poczty Apple). W zeszłym tygodniu to samo stało się z iTunes i Apple Music. Apple ma również ogromne problemy z usługami server-side Apple Podcasts (po ostatnich zmianach), ale o tym opowiem Wam w piątkowym odcinku podcastu „Bo czemu nie?”.

Apple Podcast i płatne subskrypcje – wszystko co wiemy

Na razie nie ma odpowiedzi na pytanie, co użytkownicy mogą zrobić, jeśli nie mogą używać Apple Music na HomePodach. U mnie ten problem nie występuje póki co. Wszystkie głośniki zgłaszają się i działają prawidłowo.

Jeśli spotkaliście się z tymi niedogodnościami dajcie znać w komentarzach.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .