Usługa SignTime połączy klientów Apple Store i Apple Support z tłumaczami
W ogromnym koszyku nowości związanych z Dostępnością, które ogłosiło Apple, znajduje się jeszcze nowa usługa o nazwie SignTime, która pojawi się w sklepach Apple Store i wsparciu Apple. Usługa połączy ludzi z zespołami AppleCare i Retail Customer Care przy użyciu języka migowego. SignTime pojawiła się 20 maja.
Apple twierdzi, że SignTime będzie dostępny w amerykańskim języku migowym (ASL) w USA, brytyjskim języku migowym (BSL) w Wielkiej Brytanii lub francuskim języku migowym (LSF) we Francji. Klienci z ekspertami będą się łączyli z poziomu okna przeglądarki.
Klienci odwiedzający stacjonarne sklepy Apple mogą również używać SignTime, bez konieczności wcześniejszej rezerwacji. SignTime początkowo zostanie uruchomiony w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Francji, a w przyszłości planowane jest rozszerzenie tej usługi na kolejne kraje.
Sklepy Apple w wielu krajach już oferują bezpłatne wizyty tłumaczy języka migowego na żądanie przed wizytą.
„Dźwięki tła”: nowa funkcja iOS, pomagająca w skupieniu, uspokojeniu i odpoczynku
Więcej informacji można znaleźć na stronie apple.com/contact.