Ratuj życie, wybierając sprzęty z logo PRODUCT(RED)
W ciągu 15 lat współpracy Apple z marką i organizacją (RED), ich wspólne działania pozwoliły uratować życie ponad 13,8 miliona osób. Idą Święta, więc warto pamiętać o tym, rozważając wybór kupowanego sprzętu.
Dzięki zeszłorocznej edycji akcji, która skierowana była na pomoc w walce z COVID-19, Apple i (RED) zebrały blisko 270 milionów dolarów na przeciwdziałanie globalnym kryzysom epidemicznym. Ponad 21 milionów dolarów przekazano Globalnemu Funduszowi na rzecz walki z COVID‑19.
Od teraz do 7 grudnia zakupy opłacone za pomocą Apple Pay pomagają w finansowaniu prowadzonej przez (RED) walki z AIDS i COVID-19. Możecie też bezpośrednio przekazać datek przez Apple Pay na stronie red.org.
Nowość 2021!
W tym roku Apple przygotowało także specjalne, predefiniowane tarcze dla systemu watchOS, które możecie dodać do swoich zegarków.
Wystarczy otworzyć na iPhonie (z zainstalowanym najnowszym iOS) tę stronę i tąpnąć w wybraną tarczę. Potem postępujcie zgodnie ze wskazówkami systemowej aplikacji Watch, do której zostaniecie przekierowani.
Nasze wybory zakupowe w Apple Online Store naprawdę mogą przyczynić się do uratowania czyjegoś życia. Warto.