Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Szef działu strategii marketingu filmowego Apple TV+ rezygnuje po półtora roku pracy

Szef działu strategii marketingu filmowego Apple TV+ rezygnuje po półtora roku pracy

0
Dodane: 3 lata temu

JP Richards złożył swoją rezygnację. Variety podaje, że Richards powiadomił swój zespół o odejściu dziś rano.

Dołączył do Apple w styczniu 2021 roku, po odejściu ze stanowiska współprezesa ds. globalnego marketingu w Warner Bros Pictures. Mówi się, że obecnie bada wiele nowych możliwości. Variety informuje również, że gigant technologiczny wciąż pracuje nad znalezieniem jego zastępcy w nadchodzących tygodniach.

Podczas gdy Richards był w Apple, jego studio wypuściło filmy takie jak „Cherry” Toma Hollanda, zdobywcę Oscara „CODA”, film science fiction Toma Hanksa „Finch” oraz musical „Come From Away”, a także dramat Mahershala Ali „Łabędzi śpiew”.

Cykliczne podsumowania nowości na platformie Apple TV+ znajdziesz tutaj.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .