Szef działu strategii marketingu filmowego Apple TV+ rezygnuje po półtora roku pracy

12/05/2022, 13:09 · · · 0

JP Richards złożył swoją rezygnację. Variety podaje, że Richards powiadomił swój zespół o odejściu dziś rano.

Dołączył do Apple w styczniu 2021 roku, po odejściu ze stanowiska współprezesa ds. globalnego marketingu w Warner Bros Pictures. Mówi się, że obecnie bada wiele nowych możliwości. Variety informuje również, że gigant technologiczny wciąż pracuje nad znalezieniem jego zastępcy w nadchodzących tygodniach.

Podczas gdy Richards był w Apple, jego studio wypuściło filmy takie jak „Cherry” Toma Hollanda, zdobywcę Oscara „CODA”, film science fiction Toma Hanksa „Finch” oraz musical „Come From Away”, a także dramat Mahershala Ali „Łabędzi śpiew”.

Cykliczne podsumowania nowości na platformie Apple TV+ znajdziesz tutaj.



źródłoVariety

0

Krzysztof Kołacz

👨🏻‍💻 Technologia, kawa i my sami. 🎙 W podcaście „Bo czemu nie?”. 📰 W newsletterze „The Menu Bar” oraz tutaj. Kocham 🏃🏻‍♂️ i ☕️ specialty.