14-calowy iPad bez ProMotion oraz nowy model EDU?
W zeszłym tygodniu dobrze poinformowany analityk branży wyświetlaczy Ross Young powiedział, że potwierdził ze swoimi źródłami łańcucha dostaw plany Apple dotyczące nowego 14,1-calowego iPada Pro. Teraz uważa, że urządzenie to może nie być kolejnym z linii Pro.
W tweecie udostępnionym dziś, Young napisał, że potwierdza, że 14-calowy iPad nie będzie miał mimo wszystko wyświetlacza mini-LED. Dodał również, że jest mało prawdopodobne, aby 14-calowy iPad zawierał ProMotion, co skłania go do przekonania, że urządzenie może być nowym modelem podstawowym (EDU).
Na początku tego roku 9to5Mac poinformowało, że Apple pracuje nad iPadem Air nowej generacji, który będzie miał chip M1 i obsługę 5G – i okazało się, że mieli rację. Teraz zdają się potwierdzać tezę Younga, że firma planuje zaktualizować podstawowego iPada o chip A14 Bionic, 5G i po raz pierwszy łączność USB-C. To oznacza nową obudowę i być może wzrost przekątnej do wspomnianych 14-cali, w większej wersji, albo…
Nowego podstawowego iPada, który zachowa przekątną w okolicach 10-11 cali, ale spodziewam się, że jego cena wzrośnie minimum o 200-300 zł.
14-calowy iPad Pro, 15-calowy MacBook Air i powrót 12-calowego MacBooka