Jak sprawdzić, czy twoje AirPods Pro kwalifikują się do wymiany?
Widzisz problemy z jedną lub obiema słuchawkami AirPods Pro? Mogą być objęte bezpłatnym programem serwisowym Apple.
Jeśli w AirPods Pro nie działa redukcja szumów (ANC), słuchawki mają problem z utratą basów, słychać w nich trzaski lub szumy, mogą kwalifikować się do bezpłatnej wymiany na nowe.
Etui ładujące AirPods Pro nie jest częścią programu serwisowego. Mowa tylko o słuchawkach. Problem dotyczy słuchawek wyprodukowanych przed październikiem 2020 roku. Okazanie dowodu zakupu będzie konieczne w serwisie.
Jeśli zatem występuje u Ciebie, którykolwiek z poniższych problemów:
- Trzaski lub szumy, które nasilają się w głośnych środowiskach, podczas ćwiczeń lub rozmów przez telefon.
- Aktywna redukcja hałasu nie działa w oczekiwany sposób, na przykład występuje utrata basów lub głośność dźwięków w tle, takich jak hałas uliczny lub samolotowy, jest większa.
Skontaktuj się ze Wsparciem Apple i umów spotkanie w lokalnym, Autoryzowanym Serwisie Apple.