Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Oficjalny start Voice House Club

Oficjalny start Voice House Club

0
Dodane: 2 lata temu
fot. Voice House

Podcasty, e-booki, eksperckie audycje oraz bezpośredni kontakt z ich twórcami są już na wyciągnięcie ręki. Zespół Voice House zaprezentowała dziś aplikację Voice House Club. Członkowie klubu mają dostęp do treści premium, które pomagają w rozwoju zawodowym i osobistym. Mogą też prowadzić pogłębione rozmowy ze swoimi mentorami. To pierwszy taki format w polskim świecie audio.

W Voice House Club stworzyliśmy wyjątkową społeczność złożoną ze specjalistów świata biznesu, edukacji, sportu i rozrywki oraz Słuchaczy, liderów opinii, ludzi ceniących krytyczne myślenie i zafascynowanych różnorodnością świata

– mówi Jarosław Kuźniar, założyciel Voice House i CEO grupy Kuźniar Media.

Aplikacja to pewien fundament niezwykle wartościowej przestrzeni, w której wszyscy cenimy jakość, a jednocześnie szanujemy czas odbiorców

– dodaje founder.

Udoskonalenia od Słuchaczy

Po dwóch miesiącach testów beta aplikacji, przeanalizowaniu sugestii i uwag od kilkuset Subskrybentów i wprowadzeniu usprawnień, aplikacja Voice House Club przeszła do ostatniej fazy.

Niezwykle cenne wskazówki testerów, którzy nam zaufali i podzielili się z nami informacjami o swoich podcastowych oczekiwaniach, pozwoliły stworzyć aplikację idealnie skrojoną pod wymagających Słuchaczy. Nie obyło się bez „bugów” czy komplikacji, ale determinacja wygrała

– komentuje Grzegorz Miśta, Project Manager Voice House Club.

Beta-testy poprzedziła ankieta, w której ponad 200 respondentów podzieliło się swoimi preferencjami na temat korzystania treści audio oraz innych źródeł do samorozwoju. Badania pozwoliły określić m.in. konsumpcję podcastów u ankietowanych – ulubioną tematykę, poświęcony czas czy typ urządzeń, z których na co dzień czerpią inspiracje i wiedzę.

Czym jest Voice House Club?

Klubowicze w aplikacji mają pierwszeństwo do premier odcinków jakościowych podcastów z domu podcastowego Voice House oraz specjalnych, poszerzonych audycji, niedostępnych na innych platformach podcastowych. Voice House Club skupia ekskluzywne treści i pogłębione rozmowy, które są praktycznym uzupełnieniem podcastów Voice House, w tym starannie opracowane e-booki, spotkania z ulubionymi autorami, livestreamingi, czy nagrania z backstage’u.

W audycjach występują specjaliści, których wiedza i rady pomagają znaleźć właściwy kurs we współczesności, prowadzić zdrowe życie, satysfakcjonujący biznes, znaleźć lub zmienić pracę, a przy tym serdecznie się pośmiać, wzruszyć i docenić swoje „tu i teraz”. Tematycznie największy nacisk położony jest narozwój osobisty, biznes, technologię, ale też lifestyle i rozrywkę.

Aplikację można pobrać w wersji na iOSAndroid. Wśród wielu funkcji użytkownicy mają możliwość ściągnięcia podcastów na smartfon, kolejkowania i słuchania ich w wersji offline. Słuchacze mogą kontrolować też prędkość odtwarzania audycji. Dla wygody kierowców został przygotowany „tryb samochodowy” z uproszonym wyglądem, który kompatybilnie działa m.in. z włączoną nawigacją.

Dostęp do Voice House Club można wykupić w subskrypcji tygodniowej, miesięcznej oraz rocznej – także z opcją „kup na prezent”.

Voice House Club może rozwijać się dzięki Subskrybentom

Dzięki wsparciu Słuchaczy i wykupieniu dostępu do aplikacji, Zespół Voice House może rozwijać popularne formaty niepowtarzalnych podcastów i dostarczać wiedzę czy rozrywkę w najlepszym wydaniu.

Możliwe, że korzystanie z takich form wsparcia jak Patronite byłoby łatwiejsze, my jednak stawiamy na tworzenie jakości, która budzi zaufanie Słuchaczy

– podkreśla Jarosław Kuźniar, founder i redaktor naczelny Voice House.

Subskrypcja Voice House Club oznacza też niezależność, która jest niezbędna przy tworzeniu wartościowych treści. To nasi Subskrybenci dają nam tę szansę

– dodaje.

Premiera aplikacji

Na oficjalnym otwarciu podwojów Voice House Club, organizowanym w Trend House, 19 września 2022 r. pojawili się Autorzy znanych podcastów, partnerzy współtworzący aplikację, jak również beta-testerzy. Wydarzenie w formule online i offline było wymianą doświadczeń i dyskusją na temat przyszłości podcastingu na polskim oraz międzynarodowym rynku.

Nagranie z wydarzenia będzie udostępnione później w sieci.

Grupa Kuźniar Media jest właścicielem marek Voice House i Voice House Club. Nasz Zespół odpowiada za scenariusze, nagrania w studio, produkcję i postprodukcję treści oraz dystrybucję podcastów, viedocastów, jak również wartościowych dodatków.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .