Apple TV+ – podsumowanie premier #74
Zapraszam do 74. wydania zbiorczego podsumowania najważniejszych informacji, zapowiedzi oraz premier w ramach platformy Apple TV+.
Znamy daty premier nowych sezonów: „Mythic Quest”, „Little America”, „Slow Horses” i „The Mosquito Coast”
Apple TV+ ogłosiło na Twitterze (dość nietypowe miejsce) część swojej jesiennej ramówki, w tym daty premier seriali „Mythic Quest”, „Mała Ameryka”, „Kulawe konie” i „Wybrzeże moskitów”.
Season 3 of #MythicQuest premieres November 11 on Apple TV+https://t.co/YGduamsR4r pic.twitter.com/lAGPmhOfJc
— Apple TV+ (@AppleTVPlus) September 29, 2022
Kolejno zadebiutuję one:
- „Wybrzeże mostków”, sezon 2 – 4 listopada
- „Mythic Quest”, sezon 3 – 11 listopada
- „Kulawe konie”, sezon 2 – 2 grudnia
- „Mała Ameryka”, sezon 2 – 9 grudnia
Kolejne sezony innych hitów od Apple TV+, takich jak: „Ted Lasso”, „Fundacja” czy „The Morning Show”, prawdopodobnie pojawią się dopiero w przyszłym roku.
7 października – sezon 2 „Hello Jack! The Kindness Show” →
Jack jest jednym z najbardziej troskliwych mieszkańców Clover Grove, który wita wszystkich życzliwością i humorem. Jego umiejętność szerzenia współczucia, kreatywność inspiruje wszystkich mieszkańców miasta do robienia tego samego.
Serial jest współtworzony i produkowany przez Jacka McBrayera i Angelę C. Santomero. Producentem jest zdobywca nagrody Emmy, 9 Story Media Group, a za animacje odpowiada nominowane do Oscara studio Brown Bag Films.
Oficjalny trailer 3 sezonu „Autora Widmo” →
Premierę nowego sezonu zaplanowano na 21 października.
14 października – premiera „Shantaram” →
Oparta na bestsellerowej powieści Gregory’ego Davida Robertsa „Shantaram” opowiada o zbiegu Lin Ford (Charlie Hunnam), który chce się zgubić w tętniącym życiem i chaotycznym Bombaju z lat 80. XX wieku.
Samotny w nieznanym mieście Lin stara się uniknąć kłopotów, przed którymi ucieka w tym nowym miejscu. Po zakochaniu się w enigmatycznej i intrygującej kobiecie o imieniu Karla, Lin musi wybrać między wolnością lub miłością a towarzyszącymi jej komplikacjami.
21 października – premiera „Raymond & Ray” →
„Raymond & Ray” śledzi przyrodnich braci Raymonda i Raya, którzy żyli w cieniu okropnego ojca.
W jakiś sposób wciąż każdy z nich ma poczucie humoru, a jego pogrzeb jest dla nich szansą na wymyślenie siebie na nowo. To opowieść o złości, bólu, szaleństwie, ale też miłości.
28 października – premiera „Louis Armstrong’s Black & Blues” →
Na platformie zadebiutuje film „Louis Armstrong’s Black & Blues”, który oferuje intymne i odkrywcze spojrzenie na zmieniającego świat muzyka.
To opowieść napisana przez pryzmat materiałów archiwalnych i nigdy wcześniej niesłyszanych nagrań domowych, a także osobistych rozmów z muzykiem. Wyreżyserował go Sacha Jenkins, aby uhonorować spuściznę Armstronga jako ojca i założyciela jazzu – jednej z pierwszych znanych i lubianych gwiazd na arenie międzynarodowej oraz ambasadora kultury Stanów Zjednoczonych.
Film pokazuje życie Armstronga od wojny secesyjnej do ruchu praw obywatelskich.
4 listopada – „Slumberkins” →
Rozpocznij przygody z Wielką Stopą, jednorożcem, leniwcem, jakiem i lisem, odkrywając świat uczuć w nowej serii od Jim Henson Company.
Oparta na dziecięcej marce Slumberkins, seria ożywia niektóre z ukochanych postaci z książek Slumberkins, które odkrywają nowe historie o przyjaźni, pewności siebie i są próbą ich połączenia.
9 grudnia – „Emancypacja” – oficjalny teaser →
Zainspirowany porywającą, prawdziwą historią człowieka, który zrobiłby wszystko dla swojej rodziny – i dla wolności. W roli głównej? Will Smith.
Kiedy zniewolony Piotr ryzykuje życiem, aby uciec i wrócić do rodziny, wyrusza w niebezpieczną podróż pełną miłości i wytrwałości.
Nowy projekt Vince’a Gilligana, w którym wystąpi Rhea Seehorn
Produkcja jest uznawana za jedną z najbardziej obiecujących, donosi Deadline. Nowy projekt twórcy „Breaking Bad” i „Better Call Saul” został kupiony przez Apple od razu na dwa sezony.
Tytuł nie jest na ten moment znany. Podobnie fabuła całości serii.
Apple i Oprah zmieniają zasady kontraktu
Cztery lata temu Oprah Winfrey podpisała wieloletnią umowę z Apple. Teraz celebrytka i Apple zmieniają sposób, w jaki umowa będzie działać, ponieważ Oprah nadal produkuje treści dla kilku innych firm.
Publikacja Puck donosi, że „zmienia się relacja Oprah z Apple. Ta wieloletnia umowa, którą ogłosili wspólnie w 2018 roku, dobiega końca, a Apple jej nie odnowiło. Firma potwierdziła nowy podział, ale odmówiła szczerszego komentarza w sprawie”.
Apple TV+ i Oprah mają działać od teraz trybie projektowym.
Apple przejmuje sponsoring Super Bowl od Pepsi, a Taylor Swift ma zagrać, po raz pierwszy, w przerwie meczu w 2023 roku.
Według nowego raportu Variety Taylor Swift ma zagrać po raz pierwszy w przerwie meczu Super Bowl w 2023 roku. W raporcie wskazano, że jednym z powodów, dla których ten długo oczekiwany występ w końcu się uda, jest to, że Apple przejmuje sponsoring nad Super Bowl od Pepsi.
Raport przytacza trzy źródła „zaznajomione ze sprawą” i mówi, że Taylor Swift ma być główną gwiazdą występu Super Bowl LVII 2023, w przerwie. Raport pojawił się zaledwie 12 godzin po ogłoszeniu, że Apple i NFL osiągnęły porozumienie dla Apple Music, które przejmie sponsorowanie Super Bowl w przerwie meczu.
25% subskrybentów Netflix planuje opuścić usługę
Netflix stracił już 1,2 miliona subskrybentów w pierwszych dwóch kwartałach 2022 roku. Chociaż firma ma nadzieję na dodanie miliona nowych użytkowników z nowym planem dot. reklam, badanie pokazuje, że 1 na 4 użytkowników Netflixa planuje anulować swoją subskrypcję w tym roku.
Przebadano 1000 Amerykanów, aby ocenić ich nawyki związane z serwisami VOD. Według opublikowanego raportu przeciętny Amerykanin subskrybuje cztery platformy streamingowe.
Netflix jest nadal najpopularniejszą z nich, a prawie 4 na 5 (77%) Amerykanów subskrybuje obecnie tę platformę. Ponadto 70% twierdzi, że najczęściej korzysta z Netflixa, a następnie:
- HBO maks.: 9,91%
- Disney+: 6,18%
- Peacock: 4,25%
- Hulu: 3,86%
- Apple TV+: 2,70%
25% subskrybujących Netflix planuje jednak anulować swoje subskrypcje. Spośród tych, którzy planują opuścić usługę, 66% twierdzi, że jednym z powodów są rosnące koszty.
★ Zobacz poprzednie wydania i więcej nadchodzących premier i nowości →
Dobrego odbioru!