Google do Apple na ulicach Vegas: #GetTheMessage
Kampania Google #GetTheMessage działa i jest znana nie od dziś. Firma nie mogła przegapić okazji w postaci wizyty wielu technologicznych dziennikarzy z całego świata na targach CES w Las Vegas i zwróciła się w przekazie bezpośrednio do Apple.
Cel? Przekonać firmę z Cupertino do przyjęcia protokołu przesyłania wiadomości RCS. Miejsce? Harmon Corner w Las Vegas. Format? No szczerze, że lepsze byłoby Time Square.
Google continues into 2023 with more RCS ads targeted at Applehttps://t.co/fB6Mst1xXh
— Aaron (@aaronp613) January 5, 2023
Google uruchomiło całą kampanię w sierpniu 2022 roku. Witryna „Get the Message” tłumaczy zalety RCS, do których należą m.in.: obsługa zdjęć i filmów w wyższej rozdzielczości, wiadomości audio i większe rozmiary plików, a także ulepszone szyfrowanie, międzyplatformowe reakcje emoji i bardziej niezawodne czaty grupowe na różnych urządzeniach.
Tim Cook, powiedział niedawno, że RCS nie jest priorytetem.
Nie słyszę, aby nasi użytkownicy prosili, abyśmy włożyli cale mnóstwo energii w ten temat, teraz.
Wszyscy główni operatorzy komórkowi i producenci wdrożyli już obsługę RCS, w tym AT&T, Verizon, T-Mobile, Motorola, Nokia, OnePlus, Samsung czy Sony.