Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Google do Apple na ulicach Vegas: #GetTheMessage

Google do Apple na ulicach Vegas: #GetTheMessage

0
Dodane: 1 rok temu
fot. Alexander Shatov (Unsplash)

Kampania Google #GetTheMessage działa i jest znana nie od dziś. Firma nie mogła przegapić okazji w postaci wizyty wielu technologicznych dziennikarzy z całego świata na targach CES w Las Vegas i zwróciła się w przekazie bezpośrednio do Apple.

Cel? Przekonać firmę z Cupertino do przyjęcia protokołu przesyłania wiadomości RCS. Miejsce? Harmon Corner w Las Vegas. Format? No szczerze, że lepsze byłoby Time Square.

Google uruchomiło całą kampanię w sierpniu 2022 roku. Witryna „Get the Message” tłumaczy zalety RCS, do których należą m.in.: obsługa zdjęć i filmów w wyższej rozdzielczości, wiadomości audio i większe rozmiary plików, a także ulepszone szyfrowanie, międzyplatformowe reakcje emoji i bardziej niezawodne czaty grupowe na różnych urządzeniach.

Tim Cook, powiedział niedawno, że RCS nie jest priorytetem.

Nie słyszę, aby nasi użytkownicy prosili, abyśmy włożyli cale mnóstwo energii w ten temat, teraz.

Wszyscy główni operatorzy komórkowi i producenci wdrożyli już obsługę RCS, w tym AT&T, Verizon, T-Mobile, Motorola, Nokia, OnePlus, Samsung czy Sony.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .