Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Apple planuje wycofać konta obsługi klienta z Twitter/X i YouTube’a

Apple planuje wycofać konta obsługi klienta z Twitter/X i YouTube’a

0
Dodane: 1 rok temu
fot. Apple

Apple planuje wyeliminować role doradców ds. wsparcia w mediach społecznościowych w serwisach Twitter/X, YouTube i na witrynie Apple Support Community jeszcze w tym roku.

Ta informacja pochodzi od wielu źródeł, a klienci nie będą już mogli uzyskać wsparcia od pracownika Apple na wskazanych platformach. Od 1 października konto @AppleSupport na X nie będzie już udzielać odpowiedzi klientom, którzy wysyłają bezpośrednie wiadomości, podało jedno ze źródeł. Zamiast tego źródło wskazało, że klienci, którzy wyślą wiadomość na konto, otrzymają automatyczną odpowiedź określającą inne sposoby skontaktowania się z Apple w celu uzyskania pomocy.

Ponadto źródła podały, że Apple nie będzie już zapewniać klientom pomocy technicznej w sekcji komentarzy do filmów przesłanych na kanał Apple Support na YouTube, a płatna rola Community Specialist zostanie wyeliminowana z Apple Support Community, internetowego forum dyskusyjnego, na którym klienci mogą uzyskać pomoc.

Apple nie odpowiedziało na prośby zagranicznych serwisów, m.in. Mac Rumors, o komentarz.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .