Dyson wprowadza kolekcję Ceramic Pop
Do rodziny Dyson dołącza w tym tygodniu kolekcja Ceramic Pop. Znaleźć ją można w sklepach Dyson, na dyson.pl oraz w salonach Sephora. Co wyróżnia nowe produkty do stylizacji włosów?
Dyson chwali się, że nowa kolekcja Ceramic Pop inspirowana jest jednym z pierwszych urządzeń Dysona, które stało się bardzo popularne na całym świecie. Mowa o… odkurzaczu G-Force, zaprezentowanym w latach 80. XX wieku w Japonii.
Kolekcja inspirowana jest jednym z pierwszych, hitowych urządzeń marki – odkurzaczu G-Force, który zaprezentowany został w latach 80. w Japonii. Inspiracja sprowadza się przede wszystkim do nowej kolorystyki urządzeń do stylizacji włosów w kolekcji Ceramic Pop. Marka postawiła na dość odważne zestawienie kolorystyczne, mix trzech kolorów: delikatnego różu, topazu i patyny. Jakie urządzenia wchodzą w skład nowej kolekcji? Oto one.
Dyson Supersonic, czyli topowa suszarka do włosów napędzana bardzo mocnym i skutecznym silnikiem Dyson V9. O tym produkcie już wspominaliśmy w naszym serwisie, zainteresowanych odsyłam do materiału. Suszarka Dyson Supersonic Ceramic Pop jest dostępna w sklepie Dysona online od 1899 zł.
Kolejnym produktem w nowej kolekcji Ceramic Pop jest multistyler Dyson Airwrap. To sprzęt, za pomocą którego podkręcisz, wymodelujesz, wysuszysz, czy wygładzisz puszące się loki. Multistyler Dyson Airwrap Ceramic Pop jest wyceniony w oficjalnym sklepie online marki na 2699 zł.
Uzupełnieniem kolekcji jest prostownico-lokówka Dyson Corrale. Według producenta to jedyna na rynku prostownico-lokówka z elastycznymi płytkami. Dzięki temu w mniejszym stopniu ciągniemy za włosy i nie uszkadzają się one w takim stopniu, jak przy wykorzystaniu klasycznych lokówek i prostownic. Sprzęt wyceniony jest na kwotę 1999 zł.