Greg Joswiak w nowym wywiadzie opowiada o przemówieniach Steve’a Jobsa
Greg Joswiak, starszy wiceprezes Apple ds. marketingu światowego, niedawno udzielił wywiadu tajlandzkiemu outletowi iMod.
W filmie opublikowanym na ich kanale YouTube Josiwak opowiada o decyzji Apple o nakręceniu ostatniego Apple Event za pomocą iPhone’a, o tym, jak firma współpracuje z kreatywnymi i profesjonalnymi użytkownikami, o przemówieniach Steve’a Jobsa i nie tylko.
W wywiadzie Joświak opowiada o niektórych rzeczach, których nauczył się podczas pracy u boku Steve’a Jobsa:
W DNA Apple’a leży to, że sama technologia nie wystarczy. Że jest to technologia połączona ze sztukami wyzwolonymi, połączona z naukami humanistycznymi.
Powiedział nam również, że cały wspaniały marketing opiera się na prawdzie. Brzmi to fundamentalnie, ale wiele firm próbuje wmówić Ci coś, co niekoniecznie jest prawdą.
Zawsze wierzyliśmy, że jeśli tworzymy świetne produkty ze świetnymi funkcjami, które mają inspirować i wzbogacać życie naszych klientów, to jest podstawa naszej historii.
Zachęcam do obejrzenia całego wywiadu.