Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Apple rozszerza program Do-It-Yourself na komputery Mac z Apple M3

Apple rozszerza program Do-It-Yourself na komputery Mac z Apple M3

0
Dodane: 9 miesięcy temu
fot. Apple Newsroom

Apple poinformowało w komunikacie prasowym, że rozszerza swój program samodzielnej naprawy na komputery o części dla iMaca M3 oraz 14- i 16-calowego MacBooka Pro M3.

Informacja prasowa

Apple ogłosiło dziś rozszerzenie usługi samoobsługowej naprawy modeli MacBook Pro i iMac wyposażonych w technologię Apple M3, których wsparcie jest już dostępne.

Od kwietnia 2022 r. usługa Self Service Repair zapewnia klientom dostęp do tych samych podręczników, oryginalnych części Apple i narzędzi, których można używać w sklepach Apple Store i u autoryzowanych dostawców usług Apple.

Na początku przyszłego miesiąca Apple udostępni w USA narzędzie Apple Diagnostics do samoobsługowej naprawy dla modeli MacBooka Pro i iMaca z procesorem Apple M3. Wprowadzone pod koniec ubiegłego roku dla telefonów iPhone i komputerów Mac sesje rozwiązywania problemów w ramach usługi Apple Diagnostics dają klientom taką samą możliwość, jak autoryzowani serwisanci Apple i niezależni dostawcy usług naprawczych, testowania urządzeń pod kątem optymalnej funkcjonalności i wydajności części, a także identyfikowania części, które mogą wymagać naprawy.

Ponadto Apple aktualizuje proces konfiguracji systemu dla wszystkich modeli komputerów Mac, aby usprawnić proces naprawy i zwiększyć jego wydajność.

Użytkownicy komputerów Mac nie będą już musieli kontaktować się z zespołem pomocy technicznej ds. samoobsługowej naprawy, aby przeprowadzić ostatni etap naprawy, ale zespół będzie nadal dostępny, aby pomóc w razie potrzeby. Zaktualizowany proces będzie dostępny na początku przyszłego miesiąca we wszystkich krajach, w których obsługiwane są naprawy samoobsługowe.

W ciągu ostatnich pięciu lat Apple prawie podwoił liczbę punktów serwisowych zapewniających dostęp do oryginalnych części, narzędzi i szkoleń Apple, włączając ponad 5000 niezależnych dostawców usług naprawczych i globalną sieć około 5000 autoryzowanych dostawców usług Apple.

Więcej o tym programie możesz posłuchać w jednym z odcinków mojego podcastu:

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .