Apple sugeruje rozwiązanie problemu „Ghost Touch” w Apple Watch
Błąd związany z obsługą dotyku w zegarkach Apple, o którym wiadomo, że wpływa na modele Series 7, 8 i 9 oraz Ultra 1. i 2. gen., został opisany szeroko w notatce udostępnionej autoryzowanym dostawcom usług serwisowych Apple.
Serwisom powiedziano, aby nie wymieniały zegarków ze względu na problem z dotykiem, a zamiast tego instruowali klientów, aby naprawili problem poprzez tzw. twardy reset ich urządzeń.
Wymuszone ponowne uruchomienie można zainicjować, przytrzymując jednocześnie boczny przycisk i Digital Crown przez 10 sekund.
Doradców AASP poproszono również o upewnienie się, że na zegarkach Apple, których dotyczy problem, zainstalowana jest najnowsza wersja systemu watchOS.
System watchOS 10.4 otrzymał poprawkę dotyczącą wspomnianego problemu, więc prawdopodobnie ta wersja oprogramowania go trwale rozwiązuje.