Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Apple rozpoczyna sesje „Made for Business” w wybranych sklepach na świecie

Apple rozpoczyna sesje „Made for Business” w wybranych sklepach na świecie

0
Dodane: 4 tygodnie temu
fot. Apple Newsroom

Takie informacje zawsze czyta się ze smutkiem, biorąc pod uwagę fakt, że w Polsce nie mamy jeszcze oficjalnego sklepu Apple. Niemniej jednak należy docenić, że firma rozpoczyna właśnie nową serię spotkań Today at Apple i adresuje ją do przedsiębiorców i właścicieli małych firm. To bardzo przydałoby się u nas!

Informacja prasowa

Od maja w ramach sesji Today at Apple będą organizowane specjalne bezpłatne spotkania pod hasłem „Made for Business” dla przedsiębiorców i właścicieli małych firm. W trakcie spotkań uczestnicy dowiedzą się, jak produkty i usługi Apple mogą pomóc w rozwoju działalności i osiąganiu sukcesów. Sesje będą prowadzone przez właścicieli małych firm, którzy pokażą uczestnikom, w jaki sposób ich organizacje wykorzystują produkty Apple, takie jak iPhone, iPad, Mac, a także usługi Apple Business Connect, Apple Business Essentials i Tap to Pay on iPhone, by się rozwijać, docierać do klientów na nowe sposoby i osiągać kolejne sukcesy.

W Apple zdajemy sobie sprawę, że małe firmy są fundamentem lokalnych społeczności, dlatego stale szukamy innowacji, które będą pomagać takim przedsiębiorstwom na każdym etapie rozwoju/ W naszych sklepach detalicznych można korzystać ze specjalnej oferty Apple, w tym ze spotkań edukacyjnych i sesji poświęconych zagadnieniom lokalnym, bezpłatnych spotkań Today at Apple i stałego wsparcia sklepowych ekspertów, którzy pomagają małym firmom znaleźć rozwiązania idealnie wspierające ich działalność.

– oświadczyła Deirdre O’Brien, wiceprezeska Apple w pionie Retail.

Program sesji „Made for Business”

Nowa seria spotkań Today at Apple rozpocznie się w USA w trakcie Krajowego Tygodnia Małych Przedsiębiorstw, a zainauguruje ją sześć sesji „Made for Business” organizowanych w maju w Chicago, Miami, Nowym Jorku, San Francisco i Waszyngtonie. Spotkania z tej serii będą organizowane w wybranych sklepach na świecie przez cały rok. Sesje będą prowadzić właściciele małych firm o rozmaitych i niepowtarzalnych historiach, którzy pokażą uczestnikom, jak produkty i usługi Apple przyczyniają się do ich sukcesów biznesowych.

Sesje będą prowadzone przez właścicieli małych firm, którzy pokażą uczestnikom, w jaki sposób ich organizacje wykorzystują produkty i zasoby Apple, by się rozwijać, docierać do klientów na nowe sposoby i osiągać kolejne sukcesy.

Jedną z takich firm jest zlokalizowana w Waszyngtonie pizzeria o nazwie Mozzeria. To lokal założony przez osoby Głuche, którego misją jest zapewnianie klientom kontaktu z kulturą osób Głuchych w serdecznej, zapadającej w pamięć i estetycznej atmosferze. W czasie sesji prowadzonej w Apple Carnegie Library dyrektor ds. działalności krajowej pizzerii Mozzeria Theodore Miller pokaże, w jaki sposób personel restauracji wykorzystuje ułatwienia dostępu Apple, żeby pokonywać bariery i usprawniać działalność.

Jeśli chcemy tworzyć prawdziwie inkluzywną i wspieraną przez społeczność działalność, musimy stawiać ludzi na pierwszym miejscu. To wymaga stosowania bardziej dostępnych technologii i procedur. Innowacje od Apple odegrały kluczową rolę w zwiększeniu naszej efektywności i naszym kontakcie z klientami. Narzędzia Apple – na przykład funkcja Dyktowanie na iPhonie lub iPadzie, która konwertuje słowa na tekst w aplikacji Notatki, czy Podpisy na żywo aktywne podczas połączeń telefonicznych – pomagają pokonywać bariery komunikacyjne i podnoszą standardy, jakich należy oczekiwać od firm we współczesnym, dynamicznym świecie.

– powiedział Miller.

Zasoby dla biznesu

W sklepach Apple Store działają specjalne zespoły biznesowe, tzw. specjaliści Business Pro i Business Expert, które wspierają małe przedsiębiorstwa na każdym etapie rozwoju. Specjaliści Business Pro oferują wsparcie drobnym przedsiębiorcom zainteresowanym zarówno uzyskaniem informacji, które produkty i usługi będą odpowiednie dla ich zespołu, jak i wdrożeniem narzędzi Apple na szerszą skalę. Eksperci mogą pomóc dobrać spersonalizowane rozwiązania, ułatwić organizację zakupu i dostawy lub wesprzeć firmę w przygotowaniu wdrożenia. Pomocne są w tym następujące zasoby Apple:

  • Apple Business Connect – bezpłatne narzędzie umożliwiające firmom każdej wielkości przejęcie kontroli nad tym, w jaki sposób prezentują się ponad miliardowi użytkowników platform Apple za pośrednictwem Map, Wiadomości, Portfela, Siri i innych aplikacji Apple. Za pomocą Business Connect firmy mają bezpośredni wpływ na informacje wyświetlane na ich temat w interaktywnej wizytówce w Mapach Apple. Mogą na przykład dodawać specjalne linki do konkretnych czynności, które przenoszą użytkownika na stronę internetową firmy lub wybraną platformę, by od razu z poziomu wizytówki mógł łatwo złożyć zamówienie, zarezerwować stolik i skorzystać z innych opcji.
  • Apple Business Essentials – kompleksowa subskrypcja adresowana do małych firm, która obejmuje zarządzanie urządzeniami, wsparcie 24/7 i miejsce w chmurze. Za jej pomocą właściciele firm mogą łatwo zarządzać urządzeniami Apple w swoich organizacjach i skalować ich wdrożenie wraz z rozwojem działalności1.
  • Tap to Pay on iPhone – usługa, która pozwala firmom w łatwy, bezpieczny i chroniący dane sposób przyjmować stacjonarne płatności zbliżeniowe. Za jej pomocą można akceptować transakcje dokonywane przez Apple Pay, zbliżeniowymi kartami kredytowymi i debetowymi oraz innymi cyfrowymi portfelami. Nie trzeba do tego dodatkowego sprzętu ani terminali. Wystarczy tylko iPhone i obsługiwana przez operatora aplikacja iOS. Ponadto Tap to Pay on iPhone wykorzystuje wbudowane funkcje iPhone’a, żeby chronić dane firmy i jej klientów2.

Firma Sock Club, projektant i wytwórca skarpet, rozrosła się od niewielkiej usługi subskrypcyjnej do uznanego producenta tekstyliów, co pokazuje, jak doskonale technologia Apple realizuje potrzeby małych przedsiębiorstw.

„Bardzo się cieszymy, bo jesteśmy właśnie w fazie dynamicznego rozwoju. W dużej mierze jest to zasługa Apple”, powiedział Noah Lee, współzałożyciel firmy Sock Club.

Za pomocą usługi Business Essentials małe przedsiębiorstwo wdraża i konfiguruje całą firmową flotę urządzeń Apple zdalnie – od Teksasu po Karolinę Północną – dzięki czemu zespół nie zajmuje się wsparciem technicznym i ma czas, by skupić się na biznesie.

„Apple Business Essentials zapewnia platformę, która pozwala skalować działalność biznesową i sprawia, że wdrażanie nowych pracowników oraz konfigurowanie nowych urządzeń jest szybkie i łatwe”, stwierdził Max Williamson, wiceprezes Sock Club odpowiedzialny za relacje z klientami i partnerstwa strategiczne.

Specjalne zespoły w sklepach i narzędzia przygotowane pod kątem przedsiębiorców to tylko część rozwiązań, za pomocą których Apple wspiera firmy każdej wielkości w różnych zakątkach świata. Nieważne, na jakim etapie rozwoju jest firma, Apple ma narzędzia, które jej pomogą.

Przez cały rok można rezerwować grupowe sesje Today at Apple przeznaczone dla firmowych zespołów lub współpracowników. W trakcie takich spotkań przedstawiciele firmy mogą zacząć korzystać z nowych rozwiązań, poznać nowe umiejętności i narzędzia w asyście opiekującego się nimi eksperta, a także dowiedzieć się, w jaki sposób najnowsze produkty Apple mogą wesprzeć ich biznes. Sesję można zarezerwować na stronie apple.com/today/groups.

  1. Subskrypcja Apple Business Essentials jest dostępna dla przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych.
  2. Usługa Tap to Pay on iPhone jest obecnie dostępna w Australii, Brazylii, Francji, Holandii i Stanach Zjednoczonych, a także na Tajwanie, w Ukrainie i w Wielkiej Brytanii.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .