Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Nowa witryna sprzedażowa promuje Apple Watch dla dzieci

Nowa witryna sprzedażowa promuje Apple Watch dla dzieci

0
Dodane: 2 miesiące temu

Apple zachęca rodziców do zakupu zegarka Apple Watch z modułem LTE dla swoich dzieci za pomocą nowej kampanii „Apple Watch For Your Kids” w USA.

Ta promuje między innymi funkcje Family Setup, która istnieje od 2020 roku i o której sporo rozmawiałem w jednym z odcinków mojego podcastu z Michałem Śliwińskim z Nozbe.

Na stronie internetowej Apple Watch For Your Kids opisano, jak działa ta funkcja i jakie są jej zalety. Apple Watch z łącznością komórkową można dodać do iPhone’a osoby dorosłej i zarządzać nim, zapewniając dzieciom noszone na nadgarstku urządzenie do połączeń telefonicznych, wiadomości tekstowych i śledzenia lokalizacji.

Apple zachwala również Schooltime, opcję, która ogranicza powiadomienia i aplikacje w godzinach szkolnych poprzez funkcję „Nie przeszkadzać”. Harmonogram Schooltime jest ustawiany przez rodziców i dodaje widoczne żółte kółko do zegarka Apple Watch, aby nauczyciele wiedzieli, że urządzenie nie jest używane w czasie lekcji.

Apple promuje również trwałość i wodoodporność Apple Watch, a także wbudowane opcje śledzenia aktywności, które obejmują treningi dla dzieci i nagrody za aktywność.

Niestety polskie strony Apple nie posiadają podobnej podstrony. A szkoda, bo Apple Watch dla wielu rodziców może okazać się świetną alternatywą dla zakupu telefonu im pociechom, o czym sam zaświadczy właśnie Michał Śliwiński. To urządzenie może również pomóc, w skrajnym przypadku, uratować życie.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .