Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Balenciaga i Rimowa wprowadzają aplikacje dla Apple Vision Pro

Balenciaga i Rimowa wprowadzają aplikacje dla Apple Vision Pro

0
Dodane: 3 miesiące temu
fot. Apple Store

Luksusowy dom mody Balenciaga i niemiecka marka bagażu Rimowa wprowadziły aplikacje dla komputera przestrzennego Apple Vision Pro, poszerzając ofertę immersyjnych doświadczeń modowych.

Aplikacje Balenciaga i Rimowa są częścią szerszego trendu wśród luksusowych marek, które eksplorują potencjał Vision Pro. Gucci, również marka należąca do Kering, wprowadziła swoją aplikację Vision Pro w kwietniu, umożliwiając użytkownikom dostęp do mini-dokumentu o dyrektorze kreatywnym Sabato De Sarno i tworzeniu kolekcji Wiosna/Lato 2024.

Inni detaliści, tacy jak Mytheresa, J.Crew i E.l.f. Cosmetics, opracowali aplikacje Vision Pro skoncentrowane bardziej na zakupach niż na opowiadaniu historii marki.

Aplikacja Balenciaga:

  • Aplikacja oferuje immersyjne widoki pokazów mody i kolekcji.
  • Zawiera nagrania dronów z pokazu Wiosna/Lato 2025 w Szanghaju oraz interaktywny lookbook.

Aplikacja Rimowa:

  • Aplikacja umożliwia szczegółowe badanie walizek Rimowa w wysokiej rozdzielczości 3D.
  • Funkcje obejmują wirtualne przymiarki i personalizację bagażu w czasie rzeczywistym.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .