Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Nowa strategia sprzedażowa Apple dla Vision Pro

Nowa strategia sprzedażowa Apple dla Vision Pro

0
Dodane: 4 miesiące temu
fot. Dominik Łada

Mark Gurman w najnowszym wydaniu swojego newslettera informuje, że Apple próbuje nowej taktyki, aby zainteresować kupujących Vision Pro.

Od czasu wprowadzenia Vision Pro do amerykańskich sklepów detalicznych w lutym, Apple w dużej mierze polegało na 30-minutowych prezentacjach urządzenia.

Podejście to ma sens: jest to imponująca technologia, którą klienci naprawdę doceniają tylko wtedy, gdy jej doświadczają (nawet jeśli nadal wzdragają się przed ceną).

Teraz Apple stawia dalej na ten pomysł, ale:

wprowadza nową sesję „Today at Apple” w sklepach, która pozwala pracownikom detalicznym opowiadać o Vision Pro kupującym i zachęcać ich do wzięcia udziału w demonstracji.

– pisze Gurman.

Dzieje się to kilka tygodni po tym, jak firma zmodernizowała środowisko demonstracyjne, aby umożliwić klientom oglądanie własnych multimediów w 3D.

Apple Vision Pro w sprzedaży w USA od 2 lutego 2024 – oto wszystko co musisz wiedzieć

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .