Nowa strategia sprzedażowa Apple dla Vision Pro
Mark Gurman w najnowszym wydaniu swojego newslettera informuje, że Apple próbuje nowej taktyki, aby zainteresować kupujących Vision Pro.
Od czasu wprowadzenia Vision Pro do amerykańskich sklepów detalicznych w lutym, Apple w dużej mierze polegało na 30-minutowych prezentacjach urządzenia.
Podejście to ma sens: jest to imponująca technologia, którą klienci naprawdę doceniają tylko wtedy, gdy jej doświadczają (nawet jeśli nadal wzdragają się przed ceną).
Teraz Apple stawia dalej na ten pomysł, ale:
wprowadza nową sesję „Today at Apple” w sklepach, która pozwala pracownikom detalicznym opowiadać o Vision Pro kupującym i zachęcać ich do wzięcia udziału w demonstracji.
– pisze Gurman.
Dzieje się to kilka tygodni po tym, jak firma zmodernizowała środowisko demonstracyjne, aby umożliwić klientom oglądanie własnych multimediów w 3D.
Apple Vision Pro w sprzedaży w USA od 2 lutego 2024 – oto wszystko co musisz wiedzieć