Apple chce wiedzieć, dlaczego i jak często użytkownicy korzystają z Vision Pro
Po siedmiu miesiącach od premiery Vision Pro, Apple zaczyna intensyfikować badania rynku wśród użytkowników.
Firma wysyła ankiety do wczesnych nabywców Vision Pro, pytając o komfort, zastosowania i inne aspekty.
W ankiecie Apple zadaje pytania takie jak:
- Czy kupiłeś Vision Pro, czy otrzymałeś od kogoś?
- Jak często korzystasz z Vision Pro?
- Jak długo nosisz Vision Pro przed zdjęciem?
- Jakie akcesoria używasz z Vision Pro?
- Co chciałbyś zmienić lub dodać do Vision Pro?
Apple pyta także o satysfakcję z różnych funkcji, takich jak komfort, trwałość, waga, bateria, rozdzielczość ekranu i łatwość obsługi.
To chyba pierwszy raz w historii tej firmy, gdy na taką skalę prowadzi ona badania dotyczące zadowolenia klientów z produktu, który był pierwszy w nowej kategorii rynku, do którego Apple wchodziło.
Osobiście nie zdziwiłbym się, gdybyśmy kolejny produkt z serii Vision zobaczyli dopiero za 2-3 lata.