Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Nowe narzędzia ułatwiające firmom nawiązywanie kontaktu z klientami

Nowe narzędzia ułatwiające firmom nawiązywanie kontaktu z klientami

0
Dodane: 3 tygodnie temu
fot. Apple Newsroom

Apple wprowadza kolejne narzędzia, aby ułatwić firmom nawiązywanie kontaktu z klientami w ramach rozwoju Apple Business Connect.

Informacja prasowa

Apple Business Connect pozwala wszystkim firmom, niezależnie od tego, czy mają fizyczną lokalizację, stworzyć markę, którą zobaczy ponad miliard użytkowników Apple – niezależnie od lokalizacji (przyp. red.).

Po raz pierwszy firmy każdego rozmiaru na całym świecie – nawet te, które nie mają punktów stacjonarnych – mogą decydować o sposobie prezentowania informacji na swój temat ponad miliardowi użytkowników Apple, a to za sprawą Apple Business Connect. Teraz każda zweryfikowana firma może dodać spójne informacje dotyczące marki i lokalizacji w aplikacjach, których klienci używają na co dzień, takich jak oferowane przez Apple Mapy, Portfel i Poczta.

Z przyjemnością umożliwimy wszystkim firmom, również tym bez fizycznej lokalizacji, stworzenie marki w aplikacjach Apple, z których codziennie korzysta ponad miliard użytkowników. Usługę Business Connect przygotowaliśmy z myślą o wspieraniu firm, by mogły prezentować użytkownikom Apple jak najdokładniejsze informacje. Dzięki najnowszym aktualizacjom kolejne firmy będą mogły docierać do klientów, rozwijać się i budować zaufanie.

– powiedział David Dorn, starszy dyrektor Apple w pionie Internet Software and Services Product.

Narzędzia umożliwiające rozwój każdej firmy

Już w zeszłym roku firmy zyskały możliwość przejęcia kontroli nad swoimi wizytówkami oraz zarządzania nimiza pomocą usługi Business Connect. W ten sposób mogą dodawać i aktualizować zdjęcia oraz logo, zachęcać klientów do podejmowania działań, takich jak składanie zamówień lub dokonywanie rezerwacji bezpośrednio w wizytówce, a także podsuwać klientom wyjątkowe promocje.

Teraz każda firma, również świadcząca usługi, prowadząca działalność wyłącznie online lub nieposiadająca fizycznej lokalizacji, może zarejestrować się w usłudze Business Connect, aby stworzyć wizualną tożsamość marki, a tym samym łatwiej nawiązać kontakt z klientami i zbudować zaufanie.

Nowe funkcje w Business Connect

Dzięki nowym możliwościom w ramach Business Connect firmy mogą zarejestrować się w usłudze i prezentować swoje marki w aplikacjach Poczta i Telefon, a także dostosowywać swoje logo w Tap to Pay na iPhonie.

Z kolei funkcja Branded Mail pozwoli firmom na dodawanie swojej nazwy i logo w mailach do klientów – dzięki temu wiadomości wyróżnią się na tle innych w aplikacji Poczta i będzie można łatwiej je rozpoznać. Firmy mogą zgłosić chęć korzystania z funkcji Branded Mail już dziś, a ich logo zaczną być wyświetlane klientom jeszcze w tym roku.

Dodatkowo przyjmując płatności za pomocą Tap to Pay na iPhonie, firmy mogą wyświetlać własne logo zamiast ikony kategorii. Takie działanie utwierdzi klientów w przekonaniu, że płatność trafia do zaufanego, zweryfikowanego przedsiębiorstwa.

W przyszłym roku firmy zyskają również możliwość korzystania z funkcji Business Caller ID. Gdy skontaktują się z klientem, informacje takie jak nazwa firmy, logo i dział pojawią się na ekranie połączenia przychodzącego. Dzięki temu klienci będą w stanie odróżnić zweryfikowane firmy od spamerów i innych form nieproszonego kontaktu.

Sposób rejestracji

Właściciele firm wirtualnych i usługowych mogą skorzystać ze swojego konta Apple – lub utworzyć nowe – aby samodzielnie zarejestrować się w usłudze Business Connect na specjalnej stronie internetowej za pomocą telefonu, tabletu, komputera stacjonarnego lub laptopa. Po zakończeniu rejestracji mogą bezpłatnie dostosowywać informacje na temat swojej marki. Firmy mogą również zarządzać informacjami o swoich lokalizacjach na większą skalę za pośrednictwem platform takich jak DAC Group, Rio SEO, SOCi, Uberall i Yext.

W razie pytań dotyczących Business Connect przedstawiciele firm mogą zapoznać się z podręcznikiem użytkownika lub przesłać zgłoszenie do pomocy technicznej Business Connect.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .