Większość użytkowników iPhone’ów nie widzi wartości w funkcjach Apple Intelligence
Z badania SellCell wynika, że choć sztuczna inteligencja (AI) jest ważnym czynnikiem przy wyborze smartfona, większość użytkowników iPhone’ów uważa dotychczasowe funkcje Apple Intelligence za mało wartościowe.
Kluczowe dane, które podało SellCell mówią o tym, że:
- 47,6% użytkowników iPhone’ów uważa AI za ważny element przy wyborze telefonu (dla porównania: 23,7% użytkowników Samsunga).
- 73% użytkowników Apple Intelligence i 87% użytkowników Galaxy AI twierdzi, że funkcje te „dodają niewiele wartości” lub „są mało przydatne”.
Najpopularniejsze funkcje Apple Intelligence, wg respondentów to:
- Narzędzia do pisania (72%)
- Podsumowania powiadomień (54%)
- Priorytetowe wiadomości (44,5%)
- Porządkowanie zdjęć (29,1%)
- Smart Reply w Mail i Wiadomościach (20,9%)
Wraz z iOS 18.2 Apple wprowadziło Genmoji i integrację z ChatGPT – Siri może przekierowywać pytania bezpośrednio do ChatGPT po komendzie „Ask ChatGPT”. Czy to coś zmieni? Czas pokaże.
W Polsce AI zadebiutuje w kwietniu 2024 roku.