Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Defender 110 OCTA Black. Mroczna wersja flagowego modelu [galeria]

Defender 110 OCTA Black. Mroczna wersja flagowego modelu [galeria]

0
Dodane: 5 godzin temu

Defender 110 OCTA, najmocniejszy model w historii tej serii, doczekał się nowej, mrocznej odsłony – Defender 110 OCTA Black.  Wersja ta charakteryzuje się monochromatyczną, czarną stylistyką, która ma podkreślać luksusowy i bezkompromisowy charakter pojazdu. Zmiany objęły aż 30 elementów zewnętrznych.

Nadwozie standardowo pokryte jest lakierem Narvik Black, najgłębszą czernią w palecie Defendera, z opcjonalną matową folią ochronną.  Detale takie jak osłony zderzaków, uchwyty holownicze, końcówki wydechu, a nawet logo Land Rovera, utrzymane są w czarnej kolorystyce z wykończeniem błyszczącym (Gloss Black) lub satynowym (Satin Black).  Całość uzupełniają 20- lub 22-calowe obręcze kół oraz zaciski hamulcowe, również w kolorze czarnym.

Nowy Land Rover Defender OCTA – polski debiut pojazdu iście ekstremalnego

Wnętrze Defendera OCTA Black kontynuuje czarną estetykę. Po raz pierwszy w historii modelu zastosowano połączenie czarnej, miękkiej skóry Semi-Aniline z materiałem Kvadrat™.  Fotele Performance otrzymały unikalne wzory perforacji i nowe przeszycia.  Charakterystyczna dla Defendera belka poprzeczna na desce rozdzielczej (Cross Car Beam) została pokryta satynową czernią, a opcjonalnie dostępne są detale z włókna węglowego.

Defender OCTA Black

Pod względem technicznym OCTA Black bazuje na standardowym modelu OCTA. Napędza go podwójnie doładowany silnik V8 MHEV o mocy 635 KM.  Wyposażony jest w zaawansowane zawieszenie 6D Dynamics oraz dedykowany tryb OCTA do jazdy terenowej.

Nowością jest także system haptyczny Body and Soul (BASS) w przednich fotelach, opracowany we współpracy z firmą SUBPAC, który pozwala „poczuć” muzykę poprzez wibracje.  W ramach ciekawostki, Defender został oficjalnym partnerem motoryzacyjnym trasy koncertowej zespołu Oasis Live ’25. Poniżej oczywiście jeszcze galeria tego wyjątkowego wozu.

 

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .