30 linii lotniczych wspiera nową funkcję szukania zagubionych bagaży
Mamy środek wakacji, więc warto pamiętać o tym, że wraz z aktualizacją iOS 18.2, Apple wprowadziło nową funkcję w aplikacji Znajdź (Find My), która umożliwia tymczasowe udostępnianie lokalizacji przedmiotów wyposażonych w AirTagi — również pracownikom wybranych linii lotniczych. To przełom w śledzeniu zagubionych bagaży!
Jak to działa?
Jeśli masz AirTag w swojej walizce, możesz wygenerować link do lokalizacji i przekazać go obsłudze lotniska. Strona z lokalizacją automatycznie się aktualizuje i pozwala szybciej odnaleźć zaginiony bagaż.
Funkcja działa też z innymi lokalizatorami zgodnymi z siecią Find My, np. Chipolo i Pebblebee.
Udostępnianie lokalizacji kończy się automatycznie po odzyskaniu przedmiotu lub po 7 dniach.
Linie lotnicze wspierające funkcję „Udostępnij lokalizację przedmiotu”:
- AJet
- Aer Lingus
- Air Canada
- Air France
- Air India
- Air New Zealand
- American Airlines
- Austrian Airlines
- Breeze Airways
- British Airways
- Brussels Airlines
- Cathay Pacific
- China Airlines
- Delta
- Eurowings
- Finnair
- Iberia
- JetBlue
- KLM
- Lufthansa
- Porter Airlines
- Qantas
- Saudia (nowo dodana)
- Singapore Airlines
- SunExpress
- SWISS
- Turkish Airlines
- United
- Virgin Atlantic
- Vueling
To oficjalna lista – możliwe, że więcej linii obsługuje funkcję nieformalnie.