Jak AI ma ułatwić życie? Samsung rusza z globalną kampanią
Firma Samsung, tuż przed rozpoczęciem targów technologicznych IFA 2025, zainaugurowała nową globalną kampanię pod hasłem „SmartThings Meets AI Home”.
Jej celem jest zaprezentowanie wizji inteligentnego domu (AI Home), w którym zintegrowane urządzenia, zarządzane przez aplikację SmartThings, mają w sposób zautomatyzowany ułatwiać codzienne życie użytkowników.
Głównym elementem prezentowanym w materiałach jest funkcja „Plan dnia” (Routine), dostępna w aplikacji SmartThings. W spotach reklamowych pokazano, jak system automatycznie dostosowuje temperaturę w klimatyzatorze, steruje oświetleniem czy jednym dotknięciem ekranu smartfona przełącza urządzenia AGD w tryb autonomicznej pracy. Działania te mają na celu wyeliminowanie powtarzalnych, codziennych czynności.
Zgodnie z przekazem kampanii, celem tych rozwiązań jest oddanie użytkownikom czasu, który musieliby poświęcić na domowe obowiązki. Samsung podkreśla, że dzięki automatyzacji domownicy mogą zyskać więcej chwil na odpoczynek, sen czy czas spędzony z rodziną. W materiałach zwrócono także uwagę na dodatkowe funkcje, takie jak „Zwierzaki” (Pet Care), które rozszerzają możliwości ekosystemu.
Kampania „SmartThings Meets AI Home” ruszyła 2 września, a jej materiały będą wyświetlane na wielkoformatowych ekranach w kluczowych lokalizacjach na świecie, takich jak nowojorski Times Square i londyński Piccadilly Circus, a także w kanałach społecznościowych marki. „Naszym celem jest, by sztuczna inteligencja trafiała do domów i sprawiała, że codzienność staje się prostsza i bardziej ludzka” – powiedział Won-Jin Lee z Samsung Electronics, cytowany w komunikacie prasowym.
Prezentacja nowej strategii komunikacyjnej tuż przed targami IFA 2025 w Berlinie ma podkreślić znaczenie, jakie Samsung przywiązuje do rozwoju ekosystemu opartego na sztucznej inteligencji. Firma konsekwentnie rozbudowuje platformę SmartThings, która pozwala na łączenie i personalizację pracy nie tylko urządzeń marki Samsung, ale również produktów innych producentów.
Samsung na Gamescom 2025. Nowe monitory Odyssey i nowe gry 3D bez okularów