Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Apple kończy programy serwisowe dla AirPods Pro (1. gen.) oraz iPhone 12 i 12 Pro

Apple kończy programy serwisowe dla AirPods Pro (1. gen.) oraz iPhone 12 i 12 Pro

0
Dodane: 2 dni temu
fot. Dominik Łada

Apple oficjalnie zakończyło dwa programy serwisowe dotyczące problemów z dźwiękiem w oryginalnych AirPods Pro oraz w iPhone 12 i iPhone 12 Pro.

Oba programy zapewniały naprawy przez trzy lata od daty zakupu urządzenia, więc większość objętych nimi egzemplarzy i tak była już poza okresem wsparcia.

Program dla AirPods Pro (1. generacji) obejmował modele wyprodukowane przed październikiem 2020 roku, w których występowały trzaski, zakłócenia lub problemy z Aktywną Redukcją Hałasu (ANC). Apple wymieniało wadliwe słuchawki po potwierdzeniu usterki.

Z kolei program serwisowy dla iPhone 12 i 12 Pro, uruchomiony w 2021 roku, dotyczył wadliwego modułu głośnika, który powodował brak dźwięku podczas połączeń. Obejmował urządzenia wyprodukowane między październikiem 2020 a kwietniem 2021, z wyłączeniem modeli iPhone 12 mini i 12 Pro Max.

Oba programy zostały przedłużone do trzech lat od premiery, ale obecnie są już oficjalnie zakończone.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .