Użytkownicy AirPods Pro 3 skarżą się na szumy i trzaski
Coraz więcej właścicieli AirPods Pro 3 zgłasza problem z charczeniem i szumem statycznym, który pojawia się przy włączonej funkcji Aktywnej Redukcji Hałasu (ANC), nawet gdy nie odtwarzają muzyki.
Usterka opisywana jest jako „biały szum”, „dźwięk deszczu” lub „morski szum przypominający muszlę przy uchu”.
Problem występuje w trybach ANC, Adaptive i Transparency, często tylko w jednym z dousznych głośników. Niektórzy użytkownicy zauważają, że wysokie częstotliwości są nienaturalnie podbite, a jedynym sposobem na wyciszenie szumu jest wyłączenie ANC w ustawieniach.
Część użytkowników wymieniła wadliwe słuchawki na nowe, lecz problem nie zawsze ustępuje. Apple ma podobno instruować pracowników sklepów, by wymieniali AirPods Pro 3 zgłaszane z tym defektem, choć firma nie potwierdziła oficjalnie skali problemu.
Nie wiadomo, czy źródłem usterki jest błąd sprzętowy czy programowy – jeśli to drugie, Apple może naprawić go w przyszłej aktualizacji oprogramowania.
Biorąc jednak pod uwagę, że Apple właśnie wygrało w sądzie USA, w sprawie dot. pozwu zbiorowego za podobną usterkę jednej z poprzednich generacji słuchawek, nie spodziewam się rychłego uruchomienia jakiejkolwiek akcji serwisowej. Jeśli coś takiego macie, musicie próbować walczyć w serwisie lub udać się za granicę do dowolnego, oficjalnego Apple Store, gdzie wymiana przypuszczam będzie zrobiona od ręki na nowy model.





