Świąteczna reklama Apple 2020: „Magia Mini”?
Apple, jak co roku, udostępniło dziś na swoim kanale YouTube tegoroczną reklamę świąteczną zatytułowaną „Magia mini”. Fundamentem tegorocznej produkcji jest muzyka, która w trudnych chwilach potrafi poprawić nastrój.
Tierra Whack (raperka) przybywająca do swojego mieszkania w ponurym nastroju, doświadcza prawdziwej magii, której źródłem jest muzyka. Oraz […] HomePod Mini. Choć niepozorny, to potrafi zdziałać cuda.
Tak w skrócie można podsumować tegoroczny klip i powiem szczerze, że jest to jedna z najgorszych produkcji od dekady. Kompletnie nie trafia w moją estetykę (OK, każdy ma inną.) oraz szokuje płytkością przekazu. Niby historia ma drugie dno, rozumiemy je, ale forma kompletnie odbiera wartość przekazu.
https://www.youtube.com/watch?v=w5ftzLkhw3Y
Oczywiste było, że marketing Apple zagra HomePodami Mini w te Święta, ponieważ ten produkt jest nie tylko fantastycznym smart speakerem, ale przede wszystkim kosztuje mniej niż 500 zł (przeliczając z ceny w Euro). Patrząc na recenzje, jakość wykonania i dźwięku (wg opinii ekspertów), HomePod Mini to tegoroczny, wymarzony prezent gwiazdkowy każdego fana Apple i nie tylko. Zaraz obok Apple Watch SE.
Apple i agencja TBWAMedia Arts Lab współpracują od lat, ale sami porównajcie sobie reklamy z zeszłego roku i sprzed dwóch lat, z tegoroczną „magią mini”.
Tę uwielbiam szczególnie (ma specjalne miejsce w moim sercu):
https://www.youtube.com/watch?v=afpq-KHvo9I
Czy Apple czym jeszcze zaskoczy nas w 2020 roku?
PS. Moje pierwsze wrażenia i unboxing HomePoda Mini znajdziecie jutro na łamach iMagazine.pl. Trzymajcie kciuki za kuriera.
Komentarze: 2
Mini nawet fajne ale niestety w pakiecie z Siri. Dziękuje bardzo
Ale świetna ta reklama, super to wygląda. Ja postawiłam na reklamę face to face, wyszłam do ludzi na targach remadays i zaczęłam po prostu z nimi rozmawiać. Dzięki takiej reklamie udało mi się postawić firmę na nogi.