Program naprawczy iPhone’ów 12 i 12 Pro
Apple ogłosiło uruchomienie nowego programu serwisowego, który rozwiązuje problem, mogący powodować problemy z dźwiękiem w niektórych iPhone’ach 12 i 12 Pro.
Według Apple „bardzo mały procent” modeli iPhone 12 i 12 Pro może mieć problemy z dźwiękiem z powodu wadliwego podzespołu w module odbiornika. Urządzenia, których dotyczy problem, zostały wyprodukowane w okresie od października 2020 r. do kwietnia 2021 r.
Właściciele telefonów iPhone 12 i 12 Pro, którzy posiadają urządzenie, które nie emituje dźwięku z głośnika podczas wykonywania lub odbierania połączeń telefonicznych, kwalifikują się do bezpłatnej usługi wymiany owego modułu lub całego urządzenia. Modele iPhone 12 mini i iPhone 12 Pro Max nie są objęte programem serwisowym. Wg Apple w ich przypadku problem nie występuje.
Osoby, które mają problemy z iPhonem, mogą umówić się na spotkanie w punkcie sprzedaży detalicznej Apple lub znaleźć Autoryzowany Serwis Apple (np. iSpot, Cortland, iMad, iDream lub Helpi). Można również skontaktować się ze Wsparciem Apple, aby zorganizować naprawę wysyłkową.
Naprawa tylnej szyby iPhone’a 12, bez wymiany całego urządzenia, jest już możliwa