Beats łączy siły z MLS
Marka Apple Beats łączy siły z Major League Soccer w ramach nowego wieloletniego partnerstwa.
Apple informuje, że wybrało osiem zespołów, dla których wyprodukują niestandardowe słuchawki. Są to: Atlanta United, Columbus Crew, Inter Miami, LAFC, Nashville SC, NYCFC, St. Louis City SC i Toronto FC – a w przyszłości będą kolejne.
Sezon MLS rozpocznie się jutro, 21 lutego, a fani będą mogli oglądać każdy mecz za pośrednictwem usługi subskrypcji Apple MLS Season Pass w ramach aplikacji TV.
Camilo Durana z Apple, wiceprezes MLS Apple ds. partnerstwa, właściwości i wydarzeń, zachwala nowe partnerstwo:
Major League Soccer jest dumna ze współpracy z Beats, światowym motorem kultury, w okresie rozwoju naszej ligi i naszego sportu w Ameryce Północnej. Muzyka inspiruje naszych graczy, naszych kibiców i nasze społeczności. Jesteśmy podekscytowani współpracą z Beats i jej produktami premium w celu wzmocnienia połączenia między dźwiękiem, ekspresją i światową grą.
Series 9to5Mac przygotował wizualizację przedstawiającą możliwy wygląd słuchawek.