Balenciaga i Rimowa wprowadzają aplikacje dla Apple Vision Pro
Luksusowy dom mody Balenciaga i niemiecka marka bagażu Rimowa wprowadziły aplikacje dla komputera przestrzennego Apple Vision Pro, poszerzając ofertę immersyjnych doświadczeń modowych.
Aplikacje Balenciaga i Rimowa są częścią szerszego trendu wśród luksusowych marek, które eksplorują potencjał Vision Pro. Gucci, również marka należąca do Kering, wprowadziła swoją aplikację Vision Pro w kwietniu, umożliwiając użytkownikom dostęp do mini-dokumentu o dyrektorze kreatywnym Sabato De Sarno i tworzeniu kolekcji Wiosna/Lato 2024.
Inni detaliści, tacy jak Mytheresa, J.Crew i E.l.f. Cosmetics, opracowali aplikacje Vision Pro skoncentrowane bardziej na zakupach niż na opowiadaniu historii marki.
- Aplikacja oferuje immersyjne widoki pokazów mody i kolekcji.
- Zawiera nagrania dronów z pokazu Wiosna/Lato 2025 w Szanghaju oraz interaktywny lookbook.
- Aplikacja umożliwia szczegółowe badanie walizek Rimowa w wysokiej rozdzielczości 3D.
- Funkcje obejmują wirtualne przymiarki i personalizację bagażu w czasie rzeczywistym.